Aantal posts aanpassen?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Valeahim

Aantal posts aanpassen?

Bericht door Valeahim » 22 mei 2008, 18:02

• Adres van je forum: http://greepuitdeschaduw.9e.nl/index.php
    Event. modificaties op je forum: Niets volgens mij
    Wanneer ontstond het probleem? Altijd.
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Alleen the usual stuff..
    Wat is het probleem? Is er een mogelijkheid om (als admin) het aantal posts van de members te wijzigen? Ik bedoel; er staat altijd naast een post de naam en avatar van de poster, en het aantal posts dat diegene gemaakt heeft. Is dat aan te passen? Ons forum is namelijk zojuist verhuisd en nu begint iedereen bij 0, terwijl we op de vorige locatie veel meer posts hadden..

..

Valeahim

Re: Aantal posts aanpassen?

Bericht door Valeahim » 22 mei 2008, 18:47

Dank je ;)
Ik ga het direct proberen :)

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 22 mei 2008, 19:21

Die mod werkt bij niet. Heb hem al redelijke tijd, maar hij werkt niet, terwijl hij toch goed geinstall was...
Ik zie bij de user in ACP wel staan, maar werken doet hij niet.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 22 mei 2008, 20:21

Het kan sowieso niet omdat onze Valeahim gebruik maakt van een [wiki]Forumdienst[/wiki].

Dan kan je helaas geen MODs installeren en alleen de functies uit het Beheerderspaneel gebruiken. En dit is helaas geen standaard functie dus het zal ook niet mogelijk zijn het aantal posts van gebruikers aan te passen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Valeahim

Bericht door Valeahim » 23 mei 2008, 09:42

Jammer..
Mja, waarschijnlijk gaan we over een tijdje echt zélf een forum maken, Betaald zegmaar.

Gesloten