De activiteiten van leden bekijken, filmpjes plaatsen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Phoebe Amaris
Contacteer:

De activiteiten van leden bekijken, filmpjes plaatsen

Bericht door Phoebe Amaris » 17 mei 2008, 10:42

• Adres van je forum: http://www.prideofthewitch.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: nog geen een volgens mij
    Wanneer ontstond het probleem? ik heb werkelijk geen idee...
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? ja, ik heb de buttons voor 'nieuwe reacties', 'nieuwe onderwerpen' e.d. van een ander kleurtje voorzien, die hadden allemaal dezelfde kleur en dat was niet overzichtelijk als er een nieuw bericht werd geplaatst :lol:
    Wat is het probleem?
Op het vorige forum in versie '2.zoveel' kon je altijd in je beheerderspaneel keurig zien wat je leden aan het uitspoken waren: een nieuw bericht plaatsen, forums doorneuzen etc.
Wanneer ik nu naar het beheerderspaneel ga zie ik alleen wat ik zelf heb uitgespookt, en dat vind ik wel jammer. Of moet ik dit elders opzoeken? Ik vond het namelijk wel leuk om een 'beetje mee te kijken' 8-)

Mijn andere vraag: wat kunnen leden met die "FLASH" button doen? ik probeerde er een youtube filmpje mee te posten maar daar was ie dus niet voor. Bestaat er een mod waarmee leden wel youtube filmpjes kunnen plaatsen (en evt. nog meer handige extra functies zoals spoilers)

Alvast heel erg bedankt! :bier:

..

Ger
Contacteer:

Re: De activiteiten van leden bekijken, filmpjes plaatsen

Bericht door Ger » 17 mei 2008, 11:06

Phoebe Amaris schreef:Op het vorige forum in versie '2.zoveel' kon je altijd in je beheerderspaneel keurig zien wat je leden aan het uitspoken waren: een nieuw bericht plaatsen, forums doorneuzen etc.
Wanneer ik nu naar het beheerderspaneel ga zie ik alleen wat ik zelf heb uitgespookt, en dat vind ik wel jammer. Of moet ik dit elders opzoeken? Ik vond het namelijk wel leuk om een 'beetje mee te kijken' 8-)
Onderaan je forum index: wie is er online. Klik daarop en je ziet het.
Phoebe Amaris schreef: Mijn andere vraag: wat kunnen leden met die "FLASH" button doen? ik probeerde er een youtube filmpje mee te posten maar daar was ie dus niet voor. Bestaat er een mod waarmee leden wel youtube filmpjes kunnen plaatsen (en evt. nog meer handige extra functies zoals spoilers)
Zoeken op youtube, spoiler etc. had je hier gebracht:
viewtopic.php?f=52&t=37570

Niek
Contacteer:

Bericht door Niek » 17 mei 2008, 11:10

Phoebe Amaris schreef:Mijn andere vraag: wat kunnen leden met die "FLASH" button doen?
En met die flash button kunnen flash files in een bericht worden geplaatst.
Dit kan bijvoorbeeld een flash game zijn, maar ook een animatie gemaakt in flash.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Phoebe Amaris
Contacteer:

Bericht door Phoebe Amaris » 17 mei 2008, 16:25

Héél erg bedankt voor de antwoorden en links. We zijn er aan uit gekomen :mrgreen:

Gesloten