profielveld

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Naat
Contacteer:

profielveld

Bericht door Naat » 13 mei 2008, 22:04

ik wil wat dingen weghalen uit het profielveld zoals:

MSN:
YIM:
AIM:
want er is toch bijna niemand die dat heeft en niemand vult dat in.
Nou weet ik wel hoe ik dingen erbij moet zetten, maar niet hoe ze weg te halen.

..
http://www.horsetopshop.nl Winkel en webshop met ruitersport artikelen.
http://www.trekpaardenforum.nl Website + forum voor de trekpaarden liefhebbers :)

Jim
Contacteer:

Re: profielveld

Bericht door Jim » 14 mei 2008, 12:47

Voor Prosilver based stijlen:
Open: styles/STIJLNAAM/templates/memberlist_view.html
Zoek en verwijder:

Code: Selecteer alles

<tr>
				<td class="gen" nowrap="nowrap" align="{S_CONTENT_FLOW_END}">{L_MSNM}: </td>
				<td><!-- IF U_MSN --><a href="{U_MSN}" onclick="popup(this.href, 550, 320); return false">{MSN_IMG}</a><!-- ELSEIF USER_MSN -->{USER_MSN}<!-- ENDIF --></td>
			</tr>
			<tr>
				<td class="gen" nowrap="nowrap" align="{S_CONTENT_FLOW_END}">{L_YIM}: </td>
				<td><!-- IF U_YIM --><a href="{U_YIM}" onclick="popup(this.href, 780, 550); return false">{YIM_IMG}</a><!-- ELSEIF USER_YIM -->{USER_YIM}<!-- ENDIF --></td>
			</tr>
			<tr>
				<td class="gen" nowrap="nowrap" align="{S_CONTENT_FLOW_END}">{L_AIM}: </td>
				<td><!-- IF U_AIM --><a href="{U_AIM}" onclick="popup(this.href, 550, 320); return false">{AIM_IMG}</a><!-- ELSEIF USER_AIM -->{USER_AIM}<!-- ENDIF --></td>
			</tr>
			<tr>
				<td class="gen" nowrap="nowrap" align="{S_CONTENT_FLOW_END}">{L_ICQ}: </td>
				<td><!-- IF U_ICQ --><a href="{U_ICQ}" onclick="popup(this.href, 550, 320); return false">{ICQ_IMG}</a><!-- ELSEIF USER_ICQ -->{USER_ICQ}<!-- ENDIF --></td>
			</tr>
			<tr>
				<td class="gen" nowrap="nowrap" align="{S_CONTENT_FLOW_END}">{L_JABBER}: </td>
				<td><!-- IF U_JABBER and S_JABBER_ENABLED --><a href="{U_JABBER}" onclick="popup(this.href, 550, 320); return false">{JABBER_IMG}</a><!-- ELSEIF USER_JABBER -->{USER_JABBER_IMG}<!-- ENDIF --></td>
			</tr>
			</table>
		</td>
Op deze manier verwijder je de gegevens uit het profiel.
Wat de persoon ook invult in zijn Gebruikerspaneel er word niks weergegeven. ;)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gamemaniak
Contacteer:

Bericht door Gamemaniak » 14 mei 2008, 15:54

Als je het verwijderd dat het gezien kan worden, lijkt het mij ook dat je het invullen weg haalt aangezien je daar toch niks aan hebt dan :P Om dat te doen open: styles/*/template/ucp_profile_profile_info.html en verwijder:

Code: Selecteer alles

<dl>
		<dt><label for="icq">{L_UCP_ICQ}:</label></dt>
		<dd><input type="text" name="icq" id="icq" maxlength="15" value="{ICQ}" class="inputbox" /></dd>
	</dl>
	<dl>
		<dt><label for="aim">{L_UCP_AIM}:</label></dt>
		<dd><input type="text" name="aim" id="aim" maxlength="255" value="{AIM}" class="inputbox" /></dd>
	</dl>
	<dl>
		<dt><label for="msn">{L_UCP_MSNM}:</label></dt>
		<dd><input type="text" name="msn" id="msn" maxlength="255" value="{MSN}" class="inputbox" /></dd>
	</dl>
	<dl>
		<dt><label for="yim">{L_UCP_YIM}:</label></dt>
		<dd><input type="text" name="yim" id="yim" maxlength="255" value="{YIM}" class="inputbox" /></dd>
	</dl>
	<dl>
		<dt><label for="jabber">{L_UCP_JABBER}:</label></dt>
		<dd><input type="text" name="jabber" id="jabber" maxlength="255" value="{JABBER}" class="inputbox" /></dd>
	</dl>

Naat
Contacteer:

Bericht door Naat » 14 mei 2008, 22:52

Bedankt. Ik ga ermee aan de slag.
http://www.horsetopshop.nl Winkel en webshop met ruitersport artikelen.
http://www.trekpaardenforum.nl Website + forum voor de trekpaarden liefhebbers :)

Gesloten