- Adres van je forum: http://www.spuwjegalonline.nl/
phpBB versie: 3.0.1
Bij het pbpbb portal zit deze optie Wordgraph ik vroeg me af waarvoor het dient
Dungeon
Wordgraph
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Wordgraph
Die laat woorden zien die vaak gebruikt worden op je forum en als je op zo'n woord klikt zoekt het forum naar alle posts met dat woord erin.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Alleen die functie gebruikt véél te véél queries, en aangezien de phpbb3portal heel erg bugie gemaakt is , is dit ook te verwachten.
Je portal kan daar door al 30 / 40 queries moeten ophalen , en dat is niet gezond voor een portaal.
Je portal kan daar door al 30 / 40 queries moeten ophalen , en dat is niet gezond voor een portaal.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Oke thx voor de uitleg