wat heeft het....
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

wat heeft het....
hey allemall ik heb nunet die level mod geinstalleerd maar ik snap nu niet echt wat hier het nut van is.... kijk ander smaar hier dan zie je het..
http://www.nickvforum.phpbbhost.nl/foru ... .php?t=100
http://www.nickvforum.phpbbhost.nl/foru ... .php?t=100
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Sodeju ey, kun je niet meteen aan Stef zijn forum vragen.Nick V schreef:wat spam!!! en jij bent niet de moderator zoals ookal in dat topic hieboven staat..
Je probeert stef te kopieen, je hebt zelfs zijn avatar!
En dan een forum VOL! met banners.
Pff hoe wil je bezoekers krijgen?
Heb je eindelijk een host zonder advertisements en gratis en dan gooi je hem zelf vol met die rotzooi!
[+] Isento at DeviantArt
Was me nog niet eens opgevallenLeipo schreef:Sodeju ey, kun je niet meteen aan Stef zijn forum vragen.Nick V schreef:wat spam!!! en jij bent niet de moderator zoals ookal in dat topic hieboven staat..
Heb je eindelijk een host zonder advertisements en gratis en dan gooi je hem zelf vol met die rotzooi!

Tja, mja jij bent de happy owner met bezoekersStefkuh schreef: Was me nog niet eens opgevallen

@ Nick V: en denk je nou echt dat die banners helpen?
Het is een pure oplichterij en je verdient er niks mee.
Daarnaast komen er meer bezoekers zonder banners..

[+] Isento at DeviantArt
You got a point in thereLeipo schreef:Sodeju ey, kun je niet meteen aan Stef zijn forum vragen.Nick V schreef:wat spam!!! en jij bent niet de moderator zoals ookal in dat topic hieboven staat..

Jah he daar kun je hopen geld mee verdienenik ben zelfs nog nooit op stefkuh's site geweest..... en die banner's doe ik omdat ik zelf geen goede banner's kan maken en zodat ik er nog wat mee kan verdienen zodat ik eerdas een betaalde host kan nemen....