What Pulse voor phpbb.nl
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: What Pulse voor phpbb.nl
Ik ben het niet, maar daar heb ik niet zoveel last van 

Ik sta nu al na 1 dagje 4de 

-
- Contacteer:
Sven het staat uitgelegd hoe je moet registreren in de beginpost , als je iets niet snapt pm me
Ik kan niet meer pulsen, hij zegt dan Invalid Token 

dan heb je hem niet goed afgesloten, moet je kiezen voor uitloggen, en dan opnieuw inloggen. Je raakt dan wel je keys kwijt.BetaDevil schreef:Ik kan niet meer pulsen, hij zegt dan Invalid Token
Lekker zeg, 20.000 keys 

je kan toch ook "request new token" doen? Heb nog nooit problemen gehad, dus heb het nog nooit moeten gebruiken, maar ik neem aan dat dat wel de oplossing is.
Dan worden juist de keys gereset.
-
- Contacteer:
ik sta nu 2de toch ? eerste word ik niet meer * haat bas * XD
Dalijk even 40k erbij XD ik heb net zitten gamen en dalijk weer
hehe, zoveel heeft bas toch niet?pokegangsta schreef:ik sta nu 2de toch ? eerste word ik niet meer * haat bas * XD
Wie wordt trouwens de 9de en 10de lid?
Waar zit die optie dan? Die had ik nog nie gevonden namelijkDark Inca schreef:je kan toch ook "request new token" doen? Heb nog nooit problemen gehad, dus heb het nog nooit moeten gebruiken, maar ik neem aan dat dat wel de oplossing is.

Volgens mij sta ik toch 2de? Zelfs met 40k voorjouw erbij sta ik nog voor.pokegangsta schreef:ik sta nu 2de toch ? eerste word ik niet meer * haat bas * XD
rechtermuisknop op het logo, net onder "Account".paul schreef:Waar zit die optie dan? Die had ik nog nie gevonden namelijkDark Inca schreef:je kan toch ook "request new token" doen? Heb nog nooit problemen gehad, dus heb het nog nooit moeten gebruiken, maar ik neem aan dat dat wel de oplossing is.
Hehe, net gepulsedpaul schreef:Volgens mij sta ik toch 2de? Zelfs met 40k voorjouw erbij sta ik nog voor.pokegangsta schreef:ik sta nu 2de toch ? eerste word ik niet meer * haat bas * XD

Ik heb niet net gepulsed, doet ie bij mij gewoon bij elke 1000, hij is al aantal keer vastgelopen waardoor ik er paar duizend kwijt raakte dus gebeurt gewoon hele tijd automatische. Toen ik destraks voordat ik wegging (7 uur ofzo) stond ik ook al vrij ruim tweede.
Had die knop voor new token nog niet gezien inderdaad. Makkelijker als opnieuw inloggen inderdaad
Had die knop voor new token nog niet gezien inderdaad. Makkelijker als opnieuw inloggen inderdaad

-
- Contacteer:
als je je computer afsluit blijven de keys gewoon staan bij en de clicks ook XD dus als ik savonds de computer afsluit beneden of men ouders dan hoeft niemand nog even te pulsen
Computer afsluiten? Dat is voor laaste bij mij 3 of 4 maanden geleden gebeurt 

-
- Contacteer:
zal een leuke stroomrekening zijn elke maand XD
Ik doe ook mee 

Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Laptop gebruikt maximaal 60 watt stroom, dus per dag 1440watt, is 1,44kwh a 20 cent (Even grof) is €0.288 per dag, wat neerkomt op €105, 12 per jaar, wat weer €8,76 per maand is.pokegangsta schreef:zal een leuke stroomrekening zijn elke maand XD
Echter, ik zit normaal al 12 uur achter de computer, je betaald dus maar €4.38 per maand meer als dat ik hem uit zou zetten.
Maar rekening houdend met de opstartstroom ben je per maand waarschijnlijk goedkoper uit me aanlaten staan als met uitzetten van de laptop.
De hp laptops gebruiken 65 of 90 watt 

Binnenkort Phpbb2Support.nl ! voor al je problemen/mods etc voor Phpbb2
We zoeken nog leden !!
We zoeken nog leden !!
Afhankelijk van welke processen je ermee gaat aanvangen ... Het lijkt nogal duidelijk dat een Cd-rom inlezen meer energie vraagt dan tekst bewerken met kladblok. Of een uurtje crysis spele
- Na nog 2 pogingen is het nu wel gelukt te installeren

- Na nog 2 pogingen is het nu wel gelukt te installeren