Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Ger
-
Contacteer:
Bericht
door Ger » 01 mei 2008, 13:17
- Adres van je forum: http://www.swordfactsbenelux.nl/forums
Event. modificaties op je forum:Diversen, maar niet relevant in dezen
Wanneer ontstond het probleem?-
phpBB versie: 3.0.0 (moet nog updaten)
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? -
Wat is het probleem?
Bij een aantal forums worden topics na afhandeling verplaatst naar een archief, wat een gesloten subforum daarvan is. Daarbij staat het verplaatste topic ineens weer als ongelezen gemarkeerd. Liefst zou ik daarvoor het mechanisme dat dit doet uitschakelen, dat de status dus gewoon blijft zoals het was voor de verplaatsing. Hoe doe ik dat?
- Spoiler: bekijk
- Ik had al wel iets bedacht om van de folderimage in de index een knop te maken middels onderstaande code in forumlist_body.html (subsilver2-stijl):
Code: Selecteer alles
<td class="row1" width="50" align="center"><a href="{U_MARK_TOPICS}" onclick='javascript:img = document.getElementById('{forumrow.FORUM_FOLDER_IMG }');{forumrow.FORUM_FOLDER_IMG };>{forumrow.FORUM_FOLDER_IMG}</a></td>
Dit gaat echter mis omdat hiervoor naar het forumnummer gekeken wordt waar je dan in staat, niet naar het doelforum. Weet iemand hier een oplossing voor?
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 01 mei 2008, 13:56
Dit is normaal en hoort zo. Is een feature in phpBB3 en kan niet worden uitgeschakeld.
-
Ger
-
Contacteer:
Bericht
door Ger » 01 mei 2008, 18:01
Ok... kan ik enigszins begrijpen. Maar kun je (of iemand anders) dan misschien helpen met de oplossing die ik in de spoiler had staan?
Ger schreef:Ik had al wel iets bedacht om van de folderimage in de index een knop te maken middels onderstaande code in forumlist_body.html (subsilver2-stijl):
Code: Selecteer alles
<td class="row1" width="50" align="center"><a href="{U_MARK_TOPICS}" onclick='javascript:img = document.getElementById('{forumrow.FORUM_FOLDER_IMG }');{forumrow.FORUM_FOLDER_IMG };>{forumrow.FORUM_FOLDER_IMG}</a></td>
Dit gaat echter mis omdat hiervoor naar het forumnummer gekeken wordt waar je dan in staat, niet naar het doelforum. Weet iemand hier een oplossing voor?
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 01 mei 2008, 18:04
Dat kan niet zomaar, je zal een extra template var aan moeten maken in inludes/functions_display.php voor dat forum wat wijst naar de goede url, zoals in viewforum.php ook gemaakt wordt.