NL Language pack installeren

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
pokegangsta
Contacteer:

NL Language pack installeren

Bericht door pokegangsta » 01 mei 2008, 09:08

• Adres van je forum: nog geheim
    Event. modificaties op je forum: niks
    Wanneer ontstond het probleem? net
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Ik kan niet vinden waar ik mijn NL language pack moet installeren ik ben wel al in het phpbb3_lang gedeelte

..

jeltje

Re: NL Language pack installeren

Bericht door jeltje » 01 mei 2008, 16:59

Ik heb hetzelfde probleem. Gisteren heb ik een slapend 2.0 forum geconverteerd naar 3.01, wat uiteindelijk gelukt is. Vandaag het NL-language pack gedownload en in de map language gezet, naast de map en die er al stond. Als ik nu als beheerder inlog, zie ik nog steeds bij de instellingen in het controlepaneel alleen engels als taal staan.

Enig idee wat er mis kan zijn of hoe ik het nl-pakket kan activeren?

Alvast bedankt, Jelga

http://www.hondiusstraat.nl/forum

jeltje

Re: NL Language pack installeren

Bericht door jeltje » 03 mei 2008, 12:57

Ik heb inmiddels ontdekt hoe het werkt - nadat je het pakket op de server hebt gezet, moet je eerst in het tabblad system bij languages de taal installeren. Daarna verschijnt dit pas als keuze bij de board settings.

Gesloten