Signature's en Avatars niet in te stellen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Kloep

Signature's en Avatars niet in te stellen

Bericht door Kloep » 30 apr 2008, 17:04

• Adres van je forum: http://designgraphics.yourbb.nl/index.php
    Event. modificaties op je forum: Geen
    Wanneer ontstond het probleem? Sinds het begin van de site, nu ongeveer een week geleden.
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? ehm, jah. Genoeg. Alle fora aangemaakt.
    Wat is het probleem? Als een lid van de site, ikzelf ook, een afbeelding in de handtekening of als avatar in te stellen, krijg hij/zij het volgende bericht: "De afbeelding kan niet geopend worden of het is geen geldige afbeelding." Wie kan me helpen, want ik weet echt niet meer wat ik er aan kan doen.

..

BetaDevil

Re: Signature's en Avatars niet in te stellen

Bericht door BetaDevil » 30 apr 2008, 17:48

Ik denk dat je dan even aan YourBB moet vragen wat er fout is. Maar een .bmp-bestand is inderdaad geen geldige afbeelding zover ik weet.

Kloep

Bericht door Kloep » 30 apr 2008, 18:03

Ik heb het al geprobeerd met verschillende afbeeldingen, vooral met JPG. En die zou hij tog wel moeten doen.

Niek
Contacteer:

Bericht door Niek » 03 mei 2008, 11:53

Misschien is de extensie hoofdlettergevoelig. Dus .JPG ipv .jpg.
Neem anders zoals BetaDevil zegt contact op met yourbb.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Gesloten