BetaDevil schreef:Raimon schreef:Ik spreek alleen de waarheid, dat is wat anders als je even doodleuk zegt "het is niet veilig", je moet altijd met een argument komen met waarom het niet veilig is, dan heb je recht van spreken.
Ik kan net zo goed zeggen dat je een lompe limbo bent die niks kan, ik heb geen argument waarom ik dat zou vinden, dus ik hoor het niet te zeggen, zeker niet publiekelijk.
Ik zou ook niet weten waarom het zien van een pagina meteen als "niet veilig" beschouwd kan worden, dus wat ik zei klopte sowieso al niet.
Waarom zeg je het dan, dat die niet veilig zou zijn dat ongaat me eigenlijk?
Als je aanneemt dat die niet veilig is, zou je een argument moeten geven wat er niet veilig is eigenlijk.
Aangezien iedereen wel kan roepen "ach phpBB3 is onveilig" bijvoorbeeld.
phpBB kenende weten ze wel wat ze online zetten, en hoe ze het maken lijkt me zo.
En als je een pagina oproept kan je al veel uit herleiden, als je een sql injection kan oproepen is het heel gevaarlijk.
Dan weet je ook meteen dat er iets goed mis is met een script, en natuurlijk als een pagina 20 queries nodig heeft voor een simple request kan je ook nagaan waarom zo veel. (maar dat is in dit geval niet relevant)