[Opgelost] Wijziging tekst

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
joombler

[Opgelost] Wijziging tekst

Bericht door joombler » 23 apr 2008, 08:26

• Adres van je forum: http:// - besloten -
    Event. modificaties op je forum:none
    Wanneer ontstond het probleem? -
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? -
    Wat is het probleem?
Ik wil graag een twee-tal berichten aanpassen: de pre-registratietekst en de tekst die in de bevestigingsmail voor registratie staat. Kan iemand mij vertellen in welke bestanden ik dat moet aanpassen? Bedankt!
Laatst gewijzigd door joombler op 26 apr 2008, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Niek
Contacteer:

Re: Wijziging tekst

Bericht door Niek » 24 apr 2008, 10:26

Voor de 'pre-registratietekst' (daarmee bedoel je denk ik de voorwaarden. Moet je zijn in language/nl/ucp.php
In dit bestand zoek je naar 'TERMS_OF_USE_CONTENT'.

De tekst van de mail kun je wijzigen in language/nl/email/*_welcome_*.txt. Dit kan afhankelijk van je activeringsmethode een ander bestand zijn.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

joombler

Re: Wijziging tekst

Bericht door joombler » 24 apr 2008, 13:10

Niek,
Hartelijk bedankt voor je reactie; ik heb het aan kunnen passen. Het moet wel het een UTF-8 editor gebeuren met BOM ondersteuning als je het remote doet. Heb zelf vi gebruikt.
Dat zou dus betekenen dat die gewijzigde bestanden in een database moeten worden ingelezen; klopt dat of zit ik nu uit mijn nek te kleppen? Ik heb bijvoorbeeld ook mijn user_welcome.txt gewijzigd en als ik nu als nieuwe gebruiker registreer, dan zie ik nog steeds de oude tekst.
In deze is mij de functie van General Tasks -> Language Packs ook niet helemaal duidelijk. Daar kun je de betreffende bestanden ook in wijzigen, maar dan moet je ze daarna eerst downloaden en dan weer uploaden. Wat is daar het nut van?
Jos

Gesloten