Is dat mogelijk
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Is dat mogelijk
Ik ben druk bezig om de nieuwsberichten van mijn oude naar mijn nieuwe forum te verhuizen.
Maar helaas kan ik met discussie's alleen op eigen naam de antwoorden overzetten.
Kan ik dit niet in de php veranderen ?
Dus het nummer van die gebruiker bijvoorbeeld veranderen zodat zijn naam omhoog komt ?
En waar staan in vredesnaam mijn postings ??
Nicky
Maar helaas kan ik met discussie's alleen op eigen naam de antwoorden overzetten.
Kan ik dit niet in de php veranderen ?
Dus het nummer van die gebruiker bijvoorbeeld veranderen zodat zijn naam omhoog komt ?
En waar staan in vredesnaam mijn postings ??
Nicky
Ga naar je phpmyadmin en klik bij phpbb_posts op verkennen....
nu zie je alle posts staan met daarbij het poster_id dat is dus het nummer van het lid die kun je dus zo aanpassen....
Dan staat daar ook post_id ga nu naar phpbb_posts_text en druk daar op verkennen en je ziet bij elke post_id de tekst uit de post....
nu zie je alle posts staan met daarbij het poster_id dat is dus het nummer van het lid die kun je dus zo aanpassen....
Dan staat daar ook post_id ga nu naar phpbb_posts_text en druk daar op verkennen en je ziet bij elke post_id de tekst uit de post....
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
-
- Contacteer:
Graag gedaan hoor....lagulalupis schreef:Helaas, ik had phplang en nu Phpbb.Je kunt toch gewoon de database overzetten?
Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden om het anders te doen.
Maar maakt niet uit.
In principe heb ik alles bijna over.
Bedankt podium4, je bent weer een kanjer.
Nicky

-
- Contacteer:
phpmyadmin is het , als je lycos hebt ga dan hier heen: http://www.tripod.lycos.nl/build/php4u/ ... ndex.phtml
Als je een andere host hebt kun je je phpmyadmin waarschijnlijk bereiken via je c-panel....
Als je een andere host hebt kun je je phpmyadmin waarschijnlijk bereiken via je c-panel....
-
- Contacteer: