Error na wijzigen wachtwoord database-user

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Backpacker

Error na wijzigen wachtwoord database-user

Bericht door Backpacker » 17 apr 2008, 21:25

• Adres van je forum: http://www.scoutinggzv.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem? Bij het wijzigen van het wachtwoord van de database user
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?

General Error
SQL ERROR [ mysqli ]

Access denied for user 'backpacker_GZV'@'localhost' (using password: YES) [1045]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

Deze error krijg ik en ik kom er via google niet uit hoe ik dit kan repareren. Deze error is ontstaan nadat ik voor het installeren van Joomla 1.5 het wachtwoord van de databasegebruiker had veranderd omdat ik die was vergeten en niet meer terug kon vinden in mijn documentatie. Is dit nog op te lossen, zonder het forum en alle al geposte posts kwijt te raken?

..

Jim
Contacteer:

Re: Error na wijzigen wachtwoord database-user

Bericht door Jim » 18 apr 2008, 06:32

Ja hoor, je veranderd de database-user gegevens in config.php ;)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Backpacker

Re: Error na wijzigen wachtwoord database-user

Bericht door Backpacker » 18 apr 2008, 12:56

Dankje, dat heeft gewerkt :)

Opgelost dus!

Gesloten