Dark Inca schreef:En daar zal zijn reden wel voor geweest zijn.paul schreef:Er is hier wel voor minder gebanned hoor.
Ja, gewoon minder

Dark Inca schreef:En daar zal zijn reden wel voor geweest zijn.paul schreef:Er is hier wel voor minder gebanned hoor.
Maar het zijn niet 'opeens' ander mensen die de onderwerpen sluiten...PascalS schreef:wow, het gesloten aantal onderwerpen, is hier ook opeens meer :O !
Bespeur ik hier enige vorm van jaloezieRaimon schreef:Jij kan het "zeker" beter met je SMF-forum?lifeguard schreef:Wie?
maar de styling is niet je-van-het .
Overlopende forumer
Neeuh in tegendeel, alleen vindt ik de phpBB3 code heul beter en veiliger.lifeguard schreef:Bespeur ik hier enige vorm van jaloezieRaimon schreef:Jij kan het "zeker" beter met je SMF-forum?lifeguard schreef:Wie?
maar de styling is niet je-van-het .
Overlopende forumer![]()
Dan sloop je wat modulesVoor hetgeen wat ik ermee wil, is phpbb3 te uitgebreid.
Raimon,Raimon schreef: Dan sloop je wat modules
Misschien dat je het iets directer moet vragen. Bijvoorbeeld een privebericht sturen en kijken of hij het leestkuytje schreef:leeft phpbbmodder niet meer ofzo?:P
k hoor niks meer van hem
Maar ik welsatshow schreef:Niet eens gemerkt dat hij offline was.
En tegen mij zeg je dat je met de stofzuiger bezig was.....Lucas schreef:De server heeft een kater. Even een aspirine gegeven...en nu gaat het wel weer.