Weinig SEO

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
Aquarezz

Weinig SEO

Bericht door Aquarezz » 13 apr 2008, 14:48

Hoera, iedereen wil hebben dat de SEO van z'n site goed is, maar ik wil het net niet :p
Ben weer es bezig aan een uniek script dat nergens bestaat :)
Maarja, je kan ermee remote uploaden van rapidshare naar rapidshare.
Legale files natuurlijk :lol: :p
Zonder dat het ook maar iets van je site bandbreedte neemt...
Het script is eignlijk klaar en werkt, maar m'n probleem is nu dat dat script geheim moet blijven...
Want als rapidshare het weet, zullen ze wel iets vinden om het tegen te houden .

Daarom zal ik als ik het verkoop redelijk duur maken en ja, gewoon 'verhuren' zalk ook doen natuurlijk :)
Maar nu is dus m'n probleem dat ik wil dat m'n script nergens gevonden wordt in google, dus dat er geen enkele zoekbot (yahoo, google etc...) het indexeert.
Of toch zo weinig mogelijk...

Weten jullie hoe?
En dan nog iets, weten jullie een script zodat je kan zien welke IP's de site het laatst bezocht hebben en vanuit waar kliks naar die site zijn gegaan?
Zodat ik eventueel kan voorkomen dat het script gedeeld wordt vanuit warez forums (VIP rooms)

Bedankt op voorhand natuurlijk

Salomon

Re: Weinig SEO

Bericht door Salomon » 13 apr 2008, 15:46

Voor het eerste: maak een robots.txt en disallow elke bot (google even voor de precieze tekst). Elke "nette" zoekbot, waaronder Google en Yahoo, zullen je site niet indexeren.
Voor het tweede: Google Analystics. Als ik het goed heb, staat dat los van de zoekbot en je kan er heel gedetailleerd mee zien wie wat waar(vandaan) etc.

svenn
Contacteer:

Re: Weinig SEO

Bericht door svenn » 15 apr 2008, 17:11

Zonder dat het ook maar iets van je site bandbreedte
Sowieso neemt het band als het op je site staat maar mogelijkst niet de band van het file. Overigens vrees ik dat je script niet op veel slaat...
remote uploaden van rapidshare naar rapidshare
was het nut nu daarvan ? Je krijgt punten van downloads, niet het aantal uploads.

Ip's en afkomst kun je vinden met $_SERVER vars in php. en zoals salomon kun je alles stoppen met robots.txt

Plaats reactie