Ledensysteem met muntjes .

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
HabboTropic

Ledensysteem met muntjes .

Bericht door HabboTropic » 12 apr 2008, 15:37

Heey ik heb een vraag ik zit al een hele week op internet rond te zoeken naar een gratis ledensysteem met muntjes maar ik kan hem niet vinden en ik weet nog niet zo goed hoe ik hem in elkaar moet zetten.

Dus wie wilt me helpen ?

PB me !

Groetjes Mitchell

MandersOnline
Contacteer:

Re: Ledensysteem met muntjes .

Bericht door MandersOnline » 12 apr 2008, 16:03

Het kan aan mij liggen, maar wat voor doel hebben die muntjes, krijg je die vanzelf dooe berichten te plaatsen, kan je die aan iemand geven die je dat gunt. Zijn die muntjes misschien om een aantal berichten te kunnen plaatsen en moet je daarna weer nieuwe verdienen voor je weer nieuwe brerixhten kan plaatsen. Mij zegt het echt helemaal niets...

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 12 apr 2008, 18:44

Er bestaat geen GOED en GRATIS ledensysteem met muntjes, overigens is een ledensysteem hoogstens een login systeem met registratie en pm functie. Als je echter een forum neemt en daar enkele modificaties op steekt heb je een GOED en GRATIS forum :D met muntjes of coins of bananen ...

pandarichie
Contacteer:

Bericht door pandarichie » 17 mei 2008, 16:39

svenn schreef:Er bestaat geen GOED en GRATIS ledensysteem met muntjes, overigens is een ledensysteem hoogstens een login systeem met registratie en pm functie. Als je echter een forum neemt en daar enkele modificaties op steekt heb je een GOED en GRATIS forum :D met muntjes of coins of bananen ...
Op www.habbers.nl is in het forum een ledensysteem gratis te downloaden, hij heet menno's ledensysteem... staat ergens bij webmasters of zoiets...

Tom V
Contacteer:

Bericht door Tom V » 17 mei 2008, 16:45

pandarichie schreef:
svenn schreef:Er bestaat geen GOED en GRATIS ledensysteem met muntjes, overigens is een ledensysteem hoogstens een login systeem met registratie en pm functie. Als je echter een forum neemt en daar enkele modificaties op steekt heb je een GOED en GRATIS forum :D met muntjes of coins of bananen ...
Op http://www.habbers.nl is in het forum een ledensysteem gratis te downloaden, hij heet menno's ledensysteem... staat ergens bij webmasters of zoiets...
Het is wel een IPB, geen phpBB ;)

Pascal
Contacteer:

Bericht door Pascal » 23 mei 2008, 11:26

bedoel je een soort VIP systeem, dat je kan bellen en dan muntjes krijgt?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

Plaats reactie