Saven.nl
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Saven.nl
Meh, die krijgen geen support 

Wie?
Vol.nl?
Ziet er op zich wel technisch uit, maar de styling is niet je-van-het .
Vol.nl?
Ziet er op zich wel technisch uit, maar de styling is niet je-van-het .
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Jij kan het "zeker" beter met je SMF-forum?lifeguard schreef:Wie?
maar de styling is niet je-van-het .
Overlopende forumer

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Dat wilde we ook met dit forum doen, maar ik scheen de enige te zijn die voor was...
'nyways...het was even leuk. Maar zullen we maar weer ontopic gaan.

'nyways...het was even leuk. Maar zullen we maar weer ontopic gaan.
Tis gelukt in 1keer
(ja Lucas neem maar een voorbeeld aan mijn samenvoeg kwaliteiten
)

Lifeguard en Raimon kunnen hier verder ouwehoeren.Moderator logs schreef:Derky vandaag, 20:20 Berichten samengevoegd tot onderwerp
» Off topic
Toon onderwerp | Toon forum

Oke sorry voor de bump, maar ik kon het niet laten hier even te posten.
Saven.nl en Mastaline.com zijn 2 verschillende, onafhankelijke, zelfgemaakte sites.
Saven.nl heeft niks met Mastaline.com te maken, en Mastaline.com ook niks met Saven.nl.
Ik ben ooit op mastaline lid geweest, maar heb ook mijn eigen site (Saven.nl).
Ik ken Onno persoonlijk verder niet, en Saven.nl gebruik ook geen Mastaline source of wat dan ook. Saven.nl is compleet zelf gemaakt.
Alleen de forum-index is een beetje (erg) afgekeken van Mastaline.com de rest zou ik eigenlijk niet weten wat er op zou lijken?
De metatags
tja moet ik ooit nog eens veranderen, maar heb dat erin gezet voor eventueel betere zoekresultaten.
Saven.nl en Mastaline.com zijn 2 verschillende, onafhankelijke, zelfgemaakte sites.
Saven.nl heeft niks met Mastaline.com te maken, en Mastaline.com ook niks met Saven.nl.
Ik ben ooit op mastaline lid geweest, maar heb ook mijn eigen site (Saven.nl).
Ik ken Onno persoonlijk verder niet, en Saven.nl gebruik ook geen Mastaline source of wat dan ook. Saven.nl is compleet zelf gemaakt.
Alleen de forum-index is een beetje (erg) afgekeken van Mastaline.com de rest zou ik eigenlijk niet weten wat er op zou lijken?
De metatags