Ik zoek iemand die mijn huidige 2.022 wil upgraden naar 3.0. Ik heb ook een attachment mod en die moet blijven functioneren.
Kleine vergoeding mogelijk, natuurlijk.
Ben zelf erg handig maar dit vind ik toch een grote stap, vandaar.
Uppgrade
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Uppgrade
Even een korte notitie, hoewel ik deze aanvraag niet ga behandelen.klevert schreef:Ik heb ook een attachment mod en die moet blijven functioneren.
De Attachment MOD zit tegenwoordig standaard in 3.x!

Re: Uppgrade
Coen schreef:Even een korte notitie, hoewel ik deze aanvraag niet ga behandelen.klevert schreef:Ik heb ook een attachment mod en die moet blijven functioneren.
De Attachment MOD zit tegenwoordig standaard in 3.x!
Heu ja, ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de upgrade gedaan en daar kwam ik dus ook achter. 't was even opletten want de install wil voor de database hetzelfde voorvoegsels voor de tabellen gebruiken als de oude versie. Ik ben bang dat dat niet goed zal gaan. Even gewijizgd en het ging prima zo.
Wat een prachtige upgrade trouwens. Het codeer stuk kan ik niet goed beoordelen, maar visueel en functioneel prachtig.
Ik zal mijn vraag dan maar iets wijzigen...

Hoe krijg ik een mooie rss feed in mijn forum? Dus van een andere site..
Verplaatst naar phpBB3 Modificaties
- Dark Inca