PB's komen niet of gedeeltelijk aan bij de ontvanger

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
wesje

Bericht door wesje » 01 apr 2008, 20:36

• Adres van je forum: http://www.wesje.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: NVT
    Wanneer ontstond het probleem? Sinds installatie versie 3.0.0
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Neen
    Wat is het probleem?

..

Ik krijg van 1 lid steeds de terugkerende klacht dat zijn verstuurde pb's niet of maar gedeeltelijk aankomen bij de ontvangers. Hij krijgt dan soms een bericht terug dat de berichten verwijderd zijn ivm de privacy door de beheerder.

Ik heb al gezocht of het in bepaalde instellingen zit maar ik kan het niet vinden. Ook de zoekfunctie hier bied mij geen antwoord. Het vreemde is wel dat zich nog maar 1 lid beklaagd heeft bij mij. Wie weet waar hem dit inzit en wat de eventuele oplossing is?

Met vriendelijke groet,

Arjan Westerlaken

Derky
Contacteer:

Re: PB's komen niet of gedeeltelijk aan bij de ontvanger

Bericht door Derky » 02 apr 2008, 08:56

Als je iemand een PB stuur, dan komt deze PB bij jou in de map Postvak UIT te staan. Als je dan het bericht daaruit verwijder krijgt de ontvanger de berichttitel wel te zien, maar kan het bericht niet openen omdat deze verwijderd is. ;)

wesje

Re: PB's komen niet of gedeeltelijk aan bij de ontvanger

Bericht door wesje » 02 apr 2008, 21:59

Maar ik of het bewuste lid verwijderd niets. Dat is het punt....

Gesloten