Hallo,
Ik ben op zoek naar icoontjes voor SubSilver voor Netlog, YouTube en MySpace, zoals die bestaan voor AIM, ICQ, MSN, ...
Weet iemand of dit ergens te vinden is?
Alvast bedankt!
Ik gebruik PHPBB binnen PHP-Nuke en daarvoor is phpBB3 nog niet beschikbaar.JohanG schreef:Woo, je moet je phpBB2 ook maar eens updaten
Dat phpBB3 nog niet beschikbaar is in combinatie is met php-nuke kan ik nog snappen, maar daarom kan je nog wel je versie updaten. Ondertussen zitten we al bij versie 2.0.23, alle versies voor 2.0.14 bevatten ernstige veiligheidslekkenEboards schreef:Bedankt BetaDevil!
Ik gebruik PHPBB binnen PHP-Nuke en daarvoor is phpBB3 nog niet beschikbaar.JohanG schreef:Woo, je moet je phpBB2 ook maar eens updaten
Zijn deze icoontjes er dan voor phpBB3?
Oooh sorry, dat moest 2.023 zijn in mijn eerste berichtGamemaniak schreef:Dat phpBB3 nog niet beschikbaar is in combinatie is met php-nuke kan ik nog snappen, maar daarom kan je nog wel je versie updaten. Ondertussen zitten we al bij versie 2.0.23, alle versies voor 2.0.14 bevatten ernstige veiligheidslekkenEboards schreef:Bedankt BetaDevil!
Zijn deze icoontjes er dan voor phpBB3?
er is een subSilver SDK voor photoshop beschikbaar, daarin kun jezelf de icoontjes wijzigen.Eboards schreef:Whaaaaaaaaa je bent super! Bedankt!![]()
![]()
Ik ben zelf zo geen grafisch wonder![]()