Londonvasion 2008
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Londonvasion 2008
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 4&t=860715
De eerste phpBB-bijeenkomst komt eraan (zondag 20 juli in Londen), wie is erbij?
De eerste phpBB-bijeenkomst komt eraan (zondag 20 juli in Londen), wie is erbij?
Re: Londonvasion 2008
London?! ik leef op zakgeld dus ik zal niet kunnen betalen
wel leuk idee

wel leuk idee

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
- Jan
- Contacteer:
Volgens mij kan je beter naar een tweede editie gaan, de eerste loopt gegarandeerd in het water 
Maargoed, als er iemand gaat: neem wat fototjes en plaats ze hier he

Maargoed, als er iemand gaat: neem wat fototjes en plaats ze hier he

10 pond. afzetters... Als ik iemand vind wil ik wel eens het water oversteken.
- Gamemaniak
- Contacteer:
Je kan toch ook zwemmen, dan heb je nog wat bewegingsvenn schreef:10 pond. afzetters... Als ik iemand vind wil ik wel eens het water oversteken.

Tjah, UK is nog relatief dicht, hadden ze het in USA gedaan was het onmogelijk geweest voor ons. Afhankelijk van wat op het programma staat wil ik wel best 

Het zou daar wel een stuk goedkoper zijnsvenn schreef:Tjah, UK is nog relatief dicht, hadden ze het in USA gedaan was het onmogelijk geweest voor ons. Afhankelijk van wat op het programma staat wil ik wel best

In USA goedkoper ? 

Dollarkoers.svenn schreef:In USA goedkoper ?

Betaal je je vlucht in dollars dan?
Terugreis misschien
En Tim zei "het zou daar" dus als je er al bent.

En Tim zei "het zou daar" dus als je er al bent.
- Gamemaniak
- Contacteer:
Je kan toch proberen in amerika te boekenElbertF schreef:Betaal je je vlucht in dollars dan?

lol in America eerst je terugreis boeken en dan de heenreis :p Naja ze zijn daar zo gek
Maar zelfst met de dollarkoers is het nog steeds een stuk langer vliegen en duurder dan naar london met de trein.

Maar zelfst met de dollarkoers is het nog steeds een stuk langer vliegen en duurder dan naar london met de trein.
- Gamemaniak
- Contacteer:
Ja ok, daar heb je wel gelijk in. Leuk onderschrift trouwenssvenn schreef:lol in America eerst je terugreis boeken en dan de heenreis :p Naja ze zijn daar zo gek![]()

Ja weet ik, ik hou van spammers ^_^ Eigenlijk zou ik terug ontopic moeten gaan, maargoed, dat mag ik niet zeggen, anders krijg ik die hond euhmmm Lucas achter me heen dus maar wat gezever vandaag ^^
Derky schopt ElbertF naar de "sluit bericht" knop want Svennetje gebruikte de edit-knop 

- Derky
Bericht herstreept...
- Derky
We houden weliswaar regelmatig bijeenkomsten met Wetenschapsforum en de eerste Sword Facts Benelux-dag komt er ook aan, maar ik moet zeggen dat ik me weinig kan voorstellen bij een phpBB-dag. Wat zal er besproken worden? Hoe je een forum beheert? Hoe je moet modden? Wat het beste codesysteem is?
Ben op het moment nogal sceptisch.
Ben op het moment nogal sceptisch.
Het is bij de eerste keer altijd moeilijk in te schatten of het een succes is of niet. Er kunnen best wel goeie onderwerpen gevonden worden om te bespreken, het is maar wat je je er bij voorstelt.
En sowieso. Ik denk dat het grootste gedeelte van het phpBB.com-team wel komt dus zo'n grote flop zal het niet worden.
En sowieso. Ik denk dat het grootste gedeelte van het phpBB.com-team wel komt dus zo'n grote flop zal het niet worden.
Het is vooral erg gezellig lijkt me, iedereen even zien en ideeën uitwisselen.. Er is zat te bespreken.
Wat er op die conferentie zelf precies kwa sprekers zal zijn is nog niet bekend, maar het zal meer gaan om de technische kant. Uiteraard zoals elbert al zegt zal gewoon met elkaar praten mbt phpBB ook voor groot deel meespelen.
Zelf zal ik er ook bij zijn, samen met nog meer phpBB.com teammembers.
Zelf zal ik er ook bij zijn, samen met nog meer phpBB.com teammembers.