Permissies goed instellen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ogerr65

Permissies goed instellen

Bericht door ogerr65 » 26 mar 2008, 11:06

• Adres van je forum: nog niet online :oops:
    Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem? gelijk
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
ik word echt gek, ben gister paar uurtjes bezig geweest en nu weer 1 uur. het lukt me namelijk niet om een doodsimpel moderator aan te maken via het beheerderspaneel. ik ken zowat alle ins en outs, en het lukt me ook om een groep aan te maken, en de permissies hiervan in te stellen per subforum zeg maar. alleen wanneer ik gebruikers in deze groep wil plaatsen krijgen ze maar geen kleurtje! heb zojuist documentatie op phpbb.nl doorgelezen, maar ook dat hielp niet

wat ik gedaan heb is een groep gesloten maken, legende optie aanklikken en natuurlijk zon webkleur toekennen. als ik de permissies van de gebruiker test lijkt het prima te werken, maar hij/zij krijgt maar geen groen kleurtje :(

iemand enig idee waarom ik op geen enkel manier een gebruikers kleurtje kan veranderen?? het lukt zelfs niet wanneer ik de gebruiker plaats in de standaard groep 'Globale moderarors'

Tom V
Contacteer:

Re: Permissies goed instellen

Bericht door Tom V » 26 mar 2008, 12:43

je moet de groep ook als "standaard groep" instellen voor die gebruikers. Dan krijgen ze wel het kleurtje :)

Gesloten