phpBB.nl Bugs
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: phpBB.nl Bugs
Koop maar een nieuwe. Ik zie hem/haar/het niet meerLucas schreef:Oeh! Oeh! Mag mijn giraf dan ook gepimpt worden met dat het er "bijna" aankomt!?!

Voormalig Support Teamlid
De giraffe zit nu al bij Pimp my animal!
engelse of nederlandse versie?BetaDevil schreef:De giraffe zit nu al bij Pimp my animal!

ik kan niet wachten!
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Ik kan tot zover niet een nederlands woord genaamd 'animal'. Zal dus wel engels zijn
De Nederlandse "Pimp my Ride" zal echt geen "Pooier mijn Bak" heten ofzo hoor. 

Niemand gaat mijn giraf pooieren ;_;
Hij is even naar de bieb een woordenboek halen
Hij is even naar de bieb een woordenboek halen

Daarom heet het "De grote beurt"ElbertF schreef:De Nederlandse "Pimp my Ride" zal echt geen "Pooier mijn Bak" heten ofzo hoor.

Dat is iets heel anders. 

Ik weet niet waarom, maar ik moet alle topics 2x lezen voordat ze op blauw gaan.. En nee, ik ga niet terug via de 'vorige'-knop ;D
- fulleffect
- Contacteer:
koop of een andere pc of klik op "markeer als gelezen"JohanG schreef:Ik weet niet waarom, maar ik moet alle topics 2x lezen voordat ze op blauw gaan.. En nee, ik ga niet terug via de 'vorige'-knop ;D

Ja, heeft met m'n pc te maken
.. al opgelost BTW.. was enkel bij 2 topics in 3.0 Support

Eeuh nee. De read-status van de topics wordt bepaald op de server, niet op de client!JohanG schreef:Ja, heeft met m'n pc te maken.. al opgelost BTW.. was enkel bij 2 topics in 3.0 Support

Waarschijnlijk is er tussen dat jij het topic opende en weer terug ging naar de forum-lijst, een post gedaan in dat betreffende topic.

Johan, er is wel wat erg veel mis, met jouw pc, toen je op mijn site was, werd er een serie fouten gelanceerd en sloot je browser af... :O(toch?)
You cut me open
You cut me open
Nee, de laatste post was nog hetzelfde ;DCoen schreef:Eeuh nee. De read-status van de topics wordt bepaald op de server, niet op de client!JohanG schreef:Ja, heeft met m'n pc te maken.. al opgelost BTW.. was enkel bij 2 topics in 3.0 Support
Waarschijnlijk is er tussen dat jij het topic opende en weer terug ging naar de forum-lijst, een post gedaan in dat betreffende topic.
Misschien een idee om de "Laatst Gewijzigd"-kolom in de Wie is er online-lijst te verbreden?