Topic overzicht + aanklikbare quote's

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Elkana

Topic overzicht + aanklikbare quote's

Bericht door Elkana » 02 mar 2008, 18:32

• Adres van je forum: http://www.veg-nov.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: phpBB3portal (op dit moment niet in gebruik)
    Wanneer ontstond het probleem? Geen probleem - vraag
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Een vraag die gaat als volgt.

Vraag # 1: Sinds we lekker druk bezig zijn op ons forum zijn we zo af en toe het overzicht kwijt. Nu vroeg ik me af of ik ook een volledige lijst kan krijgen met een overzicht van alle topics. (eventueel op een andere pagina dan de index).

Vraag # 2: Hoe krijg ik quote's aanklikbaar? Hierbij bedoel ik dat als je een persoon quote dat je dan in je eigen bericht die quote aan kan klikken en dan bij dat berichtje komt.

Vraag # 3: Hierbij zou ik willen weten of ik berichten aan kan klikken. Als je bijvoorbeeld zoekt op een bepaald persoon kun je alle berichtjes van diegene zien. Als je die dan aanklikt krijg je de link in je adresbalk te zien naar dat ene bericht.

Nou, dat waren m'n vragen. Hopelijk kan iemand me helpen! Verder toppie trouwens, versie 3.0.0! 8-)
Verplaatst van 3.0 Support
- Niek

Niek
Contacteer:

Re: Topic overzicht + aanklikbare quote's

Bericht door Niek » 02 mar 2008, 18:40

Vraag 1: Wat bedoel je met we zijn het overzicht kwijt. Als alle onderwerpen in het juiste forum worden geplaatst blijft het toch overzichtelijk?
Je kunt eventueel een aantal berichten laten weergeven bijvoorbeeld, eigen berichten, onbeantwoorde berichten, Nieuwe berichten, Actieve onderwerpen. Dit doe je door op de betrefende link te klikken bovenaan je index.

Vraag 2,3: Ook hier snap ik niet helemaal wat je bedoelt. Je kunt de link van een bericht vinden door op de onderwerp naam te klikken.
Zo is de link van dit bericht viewtopic.php?f=40&t=43466&p=350731#p350731
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Elkana

Bericht door Elkana » 02 mar 2008, 19:26

Over vraag 1: Nou, soms vergeet je domweg waar een bepaald topic staat. Dan moet je de zoekfunctie gebruiken. Niet dat dat erg is, maar we zouden het gewoon fijn vinden om een lijst met alle topics te kunnen bekijken.

Over vraag 2: Hoe krijg ik quote's aanklikbaar? Hierbij bedoel ik dat als je een persoon quote dat je dan in je eigen bericht die quote aan kan klikken en dan bij dat berichtje komt.

Hier een voorbeeld zoals ik het bedoel. Ik heb je nu gequoot en dan kan ik jouw quote (naam) aanklikken en dan kom ik bij jouw bericht terecht. (Maar dat werkt hier dus niet.)
Niek schreef:Vraag 1: Wat bedoel je met we zijn het overzicht kwijt. Als alle onderwerpen in het juiste forum worden geplaatst blijft het toch overzichtelijk?
Je kunt eventueel een aantal berichten laten weergeven bijvoorbeeld, eigen berichten, onbeantwoorde berichten, Nieuwe berichten, Actieve onderwerpen. Dit doe je door op de betrefende link te klikken bovenaan je index.

Vraag 2,3: Ook hier snap ik niet helemaal wat je bedoelt. Je kunt de link van een bericht vinden door op de onderwerp naam te klikken.
Zo is de link van dit bericht viewtopic.php?f=40&t=43466&p=350731#p350731
Over vraag 3: Ja, nu snap ik 'm! Heb maar zo'n heel klein 'paginaafbeeldinkje' waarop je moet klikken! Ik dacht dat ik gewoon op de naam van het topic kon klikken (Berichttitel: Re: Wat vinden jullie van de onderwerpen-structuur?) maar dat kan dus niet. Daarvoor moet ik klikken op het 'paginaatje' dat staat voor "Geplaatst: za 01 maart 2008, 17:37" Deze vraag is dus nu opgelost! Thanx!

Niek
Contacteer:

Bericht door Niek » 02 mar 2008, 20:36

Vraag 1: Ik weet hier zo geen mod voor. Je zou een aanvraag kunnen doen bij MOD request op phpbb.com.

Vraag 2: Ah, nu snap ik wat je bedoelt. Daarvoor kun je deze mod gebruiken. [BETA] advanced quoting

Vraag 3: Mooi dat deze nu opgelost is. 8-)

Omdat dit over het aanpassen van phpbb gaat verplaats ik deze naar 3.0 modificaties
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Plaats reactie