Ik ben op zoek naar een modificatie.
Naast de berichten staan: privee bericht, e mail, msn icoontjes.
Nu wil ik ook graag 1 die verwijst naar het persoonlijk album van diegene die het bericht heeft geplaats.
icoon naar persoonlijk album naast bericht.
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: icoon naar persoonlijk album naast bericht.
Zoiets zou ik ook heel graag willen hebben, bij phpbb2 stond de link naar een website van iemand er wel bij onder de berichten. Hoe krijg ik dit nu ook weer zo?
- Gamemaniak
- Contacteer:
Staat er nog steeds in, alleen nu in de vorm van een wereldbol, wat hier op phpBB.nl het geval is. Maar wat betreft de vraag van 'J.P.', het is natuurlijk, mogelijk, maar dan zul je toch echt zelf iets moeten maken, misschien met behulp van 'aangepast profielvelden'?Wijeke schreef:Zoiets zou ik ook heel graag willen hebben, bij phpbb2 stond de link naar een website van iemand er wel bij onder de berichten. Hoe krijg ik dit nu ook weer zo?
Volgens mij niet bij Subsilver2 en templates gebaseerd daarop.Gamemaniak schreef:Staat er nog steeds in, alleen nu in de vorm van een wereldbol, wat hier op phpBB.nl het geval is.Wijeke schreef:Zoiets zou ik ook heel graag willen hebben, bij phpbb2 stond de link naar een website van iemand er wel bij onder de berichten. Hoe krijg ik dit nu ook weer zo?

-
Probeer een php tutorial te vinden: google.nl
Of, kijk eens op phpbb.com
En anders is er altijd nog GameManiak of het Service Team!
- Veel plezier, en laterz.
( welke, moet je maar ff kijken!)
Dan dat script kopiërt, en vervolgens in het zelfde bestandje, in je phpBB 3.0 source.
Dan alles upload, + de afbeelding natuurlijk, en klaar!
Of, kijk eens op phpbb.com
En anders is er altijd nog GameManiak of het Service Team!

- Veel plezier, en laterz.
Wijziging: Oh wacht eens, IDEE!!
Als je nou eens de PhpBB source versie 2.0 download, vervolgens het scriptje eruit sloopt, van het bestandje ( welke, moet je maar ff kijken!)
Dan dat script kopiërt, en vervolgens in het zelfde bestandje, in je phpBB 3.0 source.
Dan alles upload, + de afbeelding natuurlijk, en klaar!

Wijziging: M.v.g. Larsisgoed9
Geen overbodige
edit
bbcode gebruiken aub.- Derky
Support alleen via het Forum, niet via PM, Mail, of sites.
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
Funiest topic uit de PhpBB.nl geschiedenis!: hier
- Gamemaniak
- Contacteer:
Dat zal niet gaan, het stukje uit phpBB2 in 3 stoppen, zit namelijk totaal anders in elkaar