Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Leipo
-
Contacteer:
Bericht
door Leipo » 09 nov 2003, 21:06
Yoyo,
Mijn 2de topic van vandaag dan. ( normaal hierin maar 1 topic per maand

) Maja.
1.
http://www.contestforum.nl gebruikt de template SkyLineGrey, nu wil het midden 100% hebben, welke file en waar moet dit ook alweer?
2. tevens gebruiken ze de Quick Reply mod, er was ook een mod zodat de smilies RECHTS ervan netjes in een vak stonden net als bij het normale post gedoe, hoe heette deze mod ook alweer en waar stond ie?
-
w0lfie.be
-
Contacteer:
Bericht
door w0lfie.be » 09 nov 2003, 22:38
Leipo schreef:1.
http://www.contestforum.nl gebruikt de template SkyLineGrey, nu wil het midden 100% hebben, welke file en waar moet dit ook alweer?
overall_header, eerste tabel eens kijken. Als je deze op 100% zet, en 't is niet in orde, zal je elke tabel in elke template moeten doorzoeken en aanpassen.
TIP: bij het doorzoeken, gebruik zoek en vervang. Zoek naar huidige breedte en vervang door 100%.
Leipo schreef:2. tevens gebruiken ze de Quick Reply mod, er was ook een mod zodat de smilies RECHTS ervan netjes in een vak stonden net als bij het normale post gedoe, hoe heette deze mod ook alweer en waar stond ie?
Geen id...
-
SPyKoN
-
Contacteer:
Bericht
door SPyKoN » 09 nov 2003, 23:17
Leipo schreef:
2. tevens gebruiken ze de Quick Reply mod, er was ook een mod zodat de smilies RECHTS ervan netjes in een vak stonden net als bij het normale post gedoe, hoe heette deze mod ook alweer en waar stond ie?
Dat is dan normaal zelf gedaan. Zo moeilijk is dat toch niet..
Tag van je smilies invoegen
-
Leipo
-
Contacteer:
Bericht
door Leipo » 10 nov 2003, 08:27
Ja de tag heb ik nu ingevoegd en dan staan ze allemaal op een rijtje, maar ik dacht dat het gewoon de rijen waren en dan <br /> ertussen.
Maar het is dus gewoon 1 woord, zeg maar {smilies.quick.reply} dacht ik.
-
SPyKoN
-
Contacteer:
Bericht
door SPyKoN » 10 nov 2003, 09:55
Leipo schreef:Ja de tag heb ik nu ingevoegd en dan staan ze allemaal op een rijtje, maar ik dacht dat het gewoon de rijen waren en dan <br /> ertussen.
Maar het is dus gewoon 1 woord, zeg maar {smilies.quick.reply} dacht ik.
Dus nu zijn je 2 problemen opgelost