Includen PHPBB3
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Re: Includen PHPBB3
Oke bedankt
-
Bedankt. Was het ook de bedoeling dat ik jou site layout ook mocht hebben die zou jij ontleden ofzo ! Ofniet ? (ben beetje veel vragent ;P
De layout van de mijn hoofdpagina bedoel je? Die houd ik liever voor mezelf. Bovendien kun je er ook weinig mee; het zijn losstaande HTML pagina's waar inhoud, structuur en opmaak door elkaar staat. We zijn bezig de boel te herstructureren, maar ook dan nog blijft dat echt van ons.
Daarbij ging ik er ook vanuit dat je het forum ook ging aanpassen aan jouw site. Dus bijvoorbeeld een witte achtergrond in plaats van een lichtgele, een imageset die bij jouw site past en de knoppen naast de header vervangen door de knoppen die ook op jouw site staan.
Daarbij ging ik er ook vanuit dat je het forum ook ging aanpassen aan jouw site. Dus bijvoorbeeld een witte achtergrond in plaats van een lichtgele, een imageset die bij jouw site past en de knoppen naast de header vervangen door de knoppen die ook op jouw site staan.
-
oke is goed
in eidergeval bedankt voor de skin ;P
in eidergeval bedankt voor de skin ;P
Laatst gewijzigd door Derky op 29 feb 2008, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: breezah taal verwijderd
Reden: breezah taal verwijderd
Ben je nog van plan de boel aan te passen? Alles is nog steeds een directe kopie van mijn site en dat was niet de afspraak.