Opdracht: Ik ben op zoek naar iemand die een een custom layout kan maken. Details worden via PM door gegeven. Plus een custom portal. Details worden ook via PM gegeven
Beloning/wederdienst: +/- € 35 (kan over gesproken worden, ook andere wederdiensten kunnen besproken worden)
Neem contact op via: PB
Denk jij dat jij dit kan doen,
Stuur dan een PM
Mvg,
J. Verschoor
[gezocht] custom layout + custom portal
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: [gezocht] custom layout + custom portal
Wat wordt er precies bedoelt met een custom portal?
-
- Contacteer:
Zelf gemaakte portal naar wens van de gebruiker (Wat er bijv. in moet komen) neem ik aan? 

• JochemOnline.nl •
- Gamemaniak
- Contacteer:
Dat snap ikJochemteW schreef:Zelf gemaakte portal naar wens van de gebruiker (Wat er bijv. in moet komen) neem ik aan?

Dat is dus aan justinv omdat te bepalen, aangezien hij custom isGamemaniak schreef:Dat snap ikJochemteW schreef:Zelf gemaakte portal naar wens van de gebruiker (Wat er bijv. in moet komen) neem ik aan?Maar ik bedoel of het beheerbaar moet zijn in het Beheerderspaneel enz.