Foto's uploaden welk formaat?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Foto's uploaden welk formaat?
Voorheen kon ik uploaden en werden de foto's automatisch geweigerd als
ze te groot waren, nu dus niet meer, ze lijken ook wel niet meer te worden
verkleint tot een soort van tumbnail achtig plaatje.
Wat is de normale instelling van een bijlage als foto,
iemand die me helpen kan?
ze te groot waren, nu dus niet meer, ze lijken ook wel niet meer te worden
verkleint tot een soort van tumbnail achtig plaatje.
Wat is de normale instelling van een bijlage als foto,
iemand die me helpen kan?
Re: Foto's uploaden welk formaat?
Weet niet of er een instelling voor is, maar misschien is de [wiki]Image resizer[/wiki] wat voor je? Ben trouwens bezig met een betere (PHP) variant daarvan.
Zat er volgens mij altijd op...een dergelijk iets..
maar kan je het niet instellen via het administratiepaneel?
maar kan je het niet instellen via het administratiepaneel?
Bij Algemeen >> Bijlage opties >> kun je o.a. de grootte van je thumbnail instellen.
Een nieuwe instelling heeft alleen effect op alles wat je daarna plaatst. De bestaande attachements blijven zoals ze zijn.
Een nieuwe instelling heeft alleen effect op alles wat je daarna plaatst. De bestaande attachements blijven zoals ze zijn.

Het verhaal wordt steeds vreemder, alleen ik schijn de grote foto's te zien
Bij anderen is het een nette tumbnail, wie kan daar een verklaring aan geven?

Bij anderen is het een nette tumbnail, wie kan daar een verklaring aan geven?
Zonder goede instellingen zal het altijd "vreemd" blijven helaas 

Altijd leuk, storingen die weinig consequent zijn. 
In zo'n geval is het handig om proberen de bron te achterhalen. Allereerst: log eens uit. Heb je als gastgebruiker of met een andere user (eventueel testaccountje aanmaken) hetzelfde probleem?
Probeer het ook eens vanaf een andere computer (met eigen account en met testaccount). Dan wel of geen probleem?
Op die manier kun je achterhalen of het een foruminstelling is die verkeerd staat, een userinstelling die verkeerd staat of een computerinstelling die verkeerd staat. Vervolgens kunnen we daarop inzoomen.

In zo'n geval is het handig om proberen de bron te achterhalen. Allereerst: log eens uit. Heb je als gastgebruiker of met een andere user (eventueel testaccountje aanmaken) hetzelfde probleem?
Probeer het ook eens vanaf een andere computer (met eigen account en met testaccount). Dan wel of geen probleem?
Op die manier kun je achterhalen of het een foruminstelling is die verkeerd staat, een userinstelling die verkeerd staat of een computerinstelling die verkeerd staat. Vervolgens kunnen we daarop inzoomen.