Verhuizing vanwege overlijden

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
DTP2
Contacteer:

Verhuizing vanwege overlijden

Bericht door DTP2 » 21 feb 2008, 09:42

Hoi,

Ik zal even de situatie uitleggen. Sinds enkele jaren was ik een moderator van het grafischforum.nl. Nu is echter vorig jaar de eigenaar op veel te jonge leeftijd verongelukt en was het forum lange tijd stuurloos. Ik heb nu sinds kort met zijn weduwe afgesproken dat ik het forum mag overnemen en voortzetten.

Nu het voor mij moeilijke deel. Hij had zijn hosting bij een duur bedrijf wat per maand kost wat ik normaal per jaar betaal. Ik wil dus graag verhuizen. Echter is mijn kennis van dit soort dingen en databases erg beperkt. Ik heb dus geprobeerd een export te maken van de database bij de oude hoster en die bij de nieuwe weer (laten) importeren. Een nieuw forum geïnstalleerd en verwezen naar die database. Alleen gebeurt er niets. Heb me suf gelezen in alle helpfiles, maar ik geraak er niet uit.

Wie o wie zou mij kunnen/willen helpen met het overzetten van dit forum, zodat alle gebruikers weer (gratis) geholpen kunnen worden? Mocht je het tegen vergoeding doen, wel graag van te voren even overleg hierover, aangezien er geen inkomsten zijn.

originele forum v 2.0.21 / nieuwe 2.0.23 Mag eventueel ook oude forum overzetten, maar update zou wel wenselijk zijn.
Verplaatst van phpBB.nl Service
- Derky

Lucas

Re: Verhuizing vanwege overlijden

Bericht door Lucas » 21 feb 2008, 22:40

Ik ben bereid je te helpen ^^ Ik weet niet of er iemand een redelijk(er) aanbod heeft dan mij...maar mocht er nou verder niemand antwoorden wil ik je wel helpen. :)

Lucas

DTP2
Contacteer:

Re: Verhuizing vanwege overlijden

Bericht door DTP2 » 27 feb 2008, 10:03

Hoi Lucas,

Bedankt voor je aanbod, maar waarschijnlijk naar aanleiding van dit bericht hier heeft reeds iemand zich gemeld om te helpen. En met succes inmiddels. Nogmaals hartelijk bedankt voor je aanbod!

Plaats reactie