Mijn forum is gehacked

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Osdate

Mijn forum is gehacked

Bericht door Osdate » 16 feb 2008, 20:00

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? Vanochtend of in de middag op 16 - 02 - 08
    phpBB versie: 3.0.0 Laatste versie

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee ik heb de laatste maand niets veranderd aan het forum
    Wat is het probleem?
Vanmiddag tegen de avondt kwam ik er achter dat mijn forum gehack was, de menu pannel was totaal verdwenen. Nadien dat ik weer de styles op had geladen was de menu pannel weer aanwezig.

Echter toegang tot de topics was niet mogelijk, er bleek een probleem te zijn in de folder /forum/cache/ maar zover ik dit na kon zien bleek er ook een probleem te zijn in de folder /forum/admin/ spijtig genoeg kan ik er niet achter komen waar het probleem zich echt bevond. Uit mijn eigen veiligheid plaats ik hier niet in deze topic mijn website url, gelieve contact op te nemen via e-mail datehood@hotmail.com tevens mijn MSN adres

Mijn dank is groot voor de suport
Laatst gewijzigd door Derky op 18 feb 2008, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel CAPS-vrij gemaakt

Derky
Contacteer:

Re: Mijn forum is gehacked

Bericht door Derky » 18 feb 2008, 16:30

Hoe weet je dat het gehacked is?
Is er niet gewoon een probleem in de map /cache/, staan de schrijfrechten goed?

Gamemaniak
Contacteer:

Re: Mijn forum is gehacked

Bericht door Gamemaniak » 18 feb 2008, 16:35

Waarom plaats je niet gewoon een link, ik snap wat je bedoelt met uit veiligheid maargoed ;)

Gesloten