#Phpbb.nl op Quakenet
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Ik zit dit allemaal op me gemak te lezen. duidelijk wordt het wel waarom BartVB een moderator van boven de twintig als voorkeur had.
Duidelijk puberaal gedrag, ideeën pikken en dan andere zwart maken (noem geen namen).
En dat wil dan moderator worden
Ik denk dat ik maar eens meer op http://www.phpbb-nl.com gaat kijken.
Zo dan
Duidelijk puberaal gedrag, ideeën pikken en dan andere zwart maken (noem geen namen).
En dat wil dan moderator worden

Zo dan

Laatst gewijzigd door Kaza op 07 nov 2003, 17:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
http://www.phpbb-nl.comKaza schreef:Ik zit dit allemaal op me gemak te lezen. duidelijk wordt het wel waarom BartVB een moderator van boven de twintig als voorkeur had.
En dat wil dan moderator wordenIk denk dat ik maar eens meer op PHPBB.nl.com gaat kijken.

lastmodified.net
Ik heb dit onderwerp ook rustig zitten volgen en keur dit gedrag ZEKER niet goed.
Iemand maakt een kanaal aan op mIRC en daar kan dan iedereen naartoe. Het is onzinnig en onnnodig om dan een tweede kanaal aan te maken en dan elkaar te gaan beconcurreren.
Iemand maakt een kanaal aan op mIRC en daar kan dan iedereen naartoe. Het is onzinnig en onnnodig om dan een tweede kanaal aan te maken en dan elkaar te gaan beconcurreren.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Nochtans... Iedereen is vrij te doen en laten wat hij/zij wilt. En bovendien zal concurrentie de service verbeteren, aangezien ze steeds beter willen zijn dan de concurrentie. Ik vind dat de beste mogen winnen, nie de eerste.FlorisD schreef:Iemand maakt een kanaal aan op mIRC en daar kan dan iedereen naartoe. Het is onzinnig en onnnodig om dan een tweede kanaal aan te maken en dan elkaar te gaan beconcurreren.
Als je je idee wilt veiligstellen, moet je er maar een patent op nemen. Kan je dat niet, dan mag je hierover niet klagen.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
Ik verplicht je toch ook niet om allemaal naar hetzelfde café te gaan?__TDR_medievel schreef:inplaats van dat alle members gezellig op het zelfde kanaal zitten, zitten ze verspreid, waardooor niemand het nog leuk vind, en er een soort oorlog uit voortkomt...
We leven in een wereld waar weinig MOET en veel MAG. Wees gelukkig, omgekeerd is veel minder prettig.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Het zit zo. Ik wil niet kinderachtig overkomen, maar ik wil dat jullie dit weten. Ik heb eerst een voorstel gedaan om een phpbb channel te maken op mIRC en zag dat velen dit een goed idee vonden. Ik heb dit dan ook gedaan dankzij de vele overtuiging, maar ik vind het dan heel triest als iemand gaat proberen te concurreren en de boel weer verpesten.
Als dat maar een iemand is, en niemand volgt die, is die gedoemd om ten onder te gaan. Dus als je afspreekt met al degene die JOUW id goed vonden, om zich niet te laten zien bij die andere, is er toch geen probleem? Je hebt dan ook onmiddellijk meer mensen, en als deze tevreden zijn zullen ze voor jou reclame maken.SPyKoN schreef:Het zit zo. Ik wil niet kinderachtig overkomen, maar ik wil dat jullie dit weten. Ik heb eerst een voorstel gedaan om een phpbb channel te maken op mIRC en zag dat velen dit een goed idee vonden. Ik heb dit dan ook gedaan dankzij de vele overtuiging, maar ik vind het dan heel triest als iemand gaat proberen te concurreren en de boel weer verpesten.
Mocht ik jou zijn, trek het je niet te hard aan. 't Leven is hard, wen eraan. 't Zal niet beteren met de tijd... Neem dat maar van me aan.

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be