toon nieuwe berichten werkt niet goed
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
toon nieuwe berichten werkt niet goed
Bij toon nieuwe berichten krijg ik vele berichten die ik al gelezen heb. Bij phpBB2 werkte dit wel goed.
Re: toon nieuwe berichten werkt niet goed
Nieuwe berichten zijn berichten die onlangs geplaatst is, vermoed ik dan.
Als ik een bericht lees en ik zie dit bericht na een paar dagen nog steeds bij de lijst nieuwe berichten staan klopt het toch niet?Salomon schreef:Nieuwe berichten zijn berichten die onlangs geplaatst is, vermoed ik dan.
Probleem is bij automatisch inloggen merk ik. Als je steeds opnieuw inlogt werkt het wel goed.
Als ik me niet vergis kan je het bij je voorkeuren instellen wat onder het begrip nieuwe berichten thuis hoort.
Standaard zou het zo moeten ingesteld zijn dat er per dag gekeken wordt welke de nieuwe berichten zijn.
deze blijven, gelezen of niet, normaal aangeduid als ongelezen, tot je uitgelogd en terug ingelogd bent OF tot de dag na je ze gelezen hebt indien je autologin gebruikt...
Begrijp je?
Standaard zou het zo moeten ingesteld zijn dat er per dag gekeken wordt welke de nieuwe berichten zijn.
deze blijven, gelezen of niet, normaal aangeduid als ongelezen, tot je uitgelogd en terug ingelogd bent OF tot de dag na je ze gelezen hebt indien je autologin gebruikt...
Begrijp je?
De berichten blijven komen ook al heb ik deze dagen geleden al gelezen. In profiel kan ik niets vinden wat ik kan instellen. Het betreft een forum waar ik gebruiker ben en geen beheerder. Cookie wissen heb ik ook al geprobeerd. Vreemd is andere gebruikers het probleem niet hebben.Steven I schreef:Als ik me niet vergis kan je het bij je voorkeuren instellen wat onder het begrip nieuwe berichten thuis hoort.
Begrijp je?
forum waar ik het probleem heb is http://www.fazer.nl/phpBB3