Mod op phpbb.nl

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 07 nov 2003, 17:14

Ik wil wel eens weten of het nu meer om eigen belang gaat hiero.
Want volgens mij gaat het bij de meeste mensen die mod worden gewoon erom van ''Ik heb bezoekers te weinig, mod zijn is een super stunt!'' of ''Ik kan dan eindelijk eens die gozer terug pakken die me al zat te irriteren''.
[+] Isento at DeviantArt

DaMnNaTiOn
Contacteer:

Bericht door DaMnNaTiOn » 07 nov 2003, 17:16

Bij mij gaat het om stickyen van belangrijke topics, locken van oude topic waar al een antwoord op is en nog wat mod werk... :roll: :wink:
lastmodified.net

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 07 nov 2003, 17:19

SPyKoN schreef:Ik vind het jammer dat ik er zo laat bijgekomen ben zodat ik weinig kans zal hebben of in aanmerking zal komen om moderator te worden :cry:
Uw manier van reageren is ook niet altijd ideaal als moderator... BTW, wanneer je hier toegekomen bent heeft er niet veel mee te maken vind ik. 't Is de manier waarop je handelt, helpt en reageert en 't belangrijkskte, uw kennis natuurlijk.
Zelfs als je vandaag erbij komt, en de beste blijkt te zijn, zou ik het eerlijk vinden dat die persoon moderator wordt, ipv iemand die 314 posts heeft en eigenlijk enkel zever post.

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 07 nov 2003, 17:22

DaMnNaTiOn schreef:Bij mij gaat het om stickyen van belangrijke topics, locken van oude topic waar al een antwoord op is en nog wat mod werk... :roll: :wink:
Ja, okee.
Eerlijk gezegd had ik jou ook niet in gedachten.
Meer de mensen die vanuit zichzelf mod willen worden.
Jullie houden je schuil en ziet de uitkomst wel.
[+] Isento at DeviantArt

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 07 nov 2003, 17:35

mosymuis schreef:
  1. w0lfie.be
    205/263
    77,9 %
Ik op eerste plaats ofwa? Ik denk dat er enkelen zijn die die plaats evengoed mogen delen met mij, maar ik ben dan mss wel de oudste van die enkele personen.
Hoewel, ik denk dat leeftijd nix wijzigt op de kennis, wel op het manier van reageren. Dus is het idd wel belangrijker iemand te nemen van 17 dan iemand van 12 ofzo.

DaMnNaTiOn
Contacteer:

Bericht door DaMnNaTiOn » 07 nov 2003, 17:36

Ietswat oudere mensen kunnen ook vaag reageren hoor... :wink:
lastmodified.net

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 07 nov 2003, 17:41

w0lfie.be schreef:
SPyKoN schreef:Ik vind het jammer dat ik er zo laat bijgekomen ben zodat ik weinig kans zal hebben of in aanmerking zal komen om moderator te worden :cry:
Uw manier van reageren is ook niet altijd ideaal als moderator... BTW, wanneer je hier toegekomen bent heeft er niet veel mee te maken vind ik. 't Is de manier waarop je handelt, helpt en reageert en 't belangrijkskte, uw kennis natuurlijk.
Zelfs als je vandaag erbij komt, en de beste blijkt te zijn, zou ik het eerlijk vinden dat die persoon moderator wordt, ipv iemand die 314 posts heeft en eigenlijk enkel zever post.
Excuseer me als je mijn woorden in een topic verkeerd begrepen hebt en dus overal mij zwart begint te maken.

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 07 nov 2003, 17:43

DaMnNaTiOn schreef:Ietswat oudere mensen kunnen ook vaag reageren hoor... :wink:
Geloof ik best, qua antwoord op een probleem dan.
Maar ik had het over de manier van reageren op een post van iemand die enkele andere leden uitjouwt. De meeste gaan nu in de tegenaanval in, terwijl dit net het averrechtse gevolg heeft.

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 07 nov 2003, 17:43

Ja lalala.
En alweer..
KAPFEN! NU!
[+] Isento at DeviantArt

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 07 nov 2003, 19:28

DaMnNaTiOn schreef:locken van oude topic waar al een antwoord op is en nog wat mod werk...
Grapje of wat? Waarom zouden oude topics gelocked moeten worden? :?:

Leipo schreef:of ''Ik kan dan eindelijk eens die gozer terug pakken die me al zat te irriteren''.
Vergeet niet dat je niet de enige mod zal zijn, met zulke dingen kom je dus echt niet weg. En dat is maar goed ook. :wink:

DaMnNaTiOn
Contacteer:

Bericht door DaMnNaTiOn » 07 nov 2003, 20:35

mosymuis schreef:
DaMnNaTiOn schreef:locken van oude topic waar al een antwoord op is en nog wat mod werk...
Grapje of wat? Waarom zouden oude topics gelocked moeten worden? :?:
Ik bedoel waar al een antwoord op is gegeven, waar je dus niet door hoeft te kletsen.
lastmodified.net

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 07 nov 2003, 20:44

Dan nog is een slotje onzin, mensen kunnen er nog latere vragen over hebben en moeten dan een nieuw topic openen. Bovendien: waarom zou je ze wél sluiten? Als je dat bij alle "afgesloten" topics moet doen blijf je bezig en hoe beoordeel je of het topic klaar is? Problemen kunnen altijd nog opduiken en andere mensen die dezelfde instructies volgen hebben mischien ook nog op- of aanmerkingen.

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 07 nov 2003, 23:07

mosymuis schreef: Vergeet niet dat je niet de enige mod zal zijn, met zulke dingen kom je dus echt niet weg. En dat is maar goed ook. :wink:
Ja okee, maar het zal wel gebeuren als bijv. SpYkOn mod schap krijgt en buggy tegen hem ingaat met een chatbox of andersom.
[+] Isento at DeviantArt

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 08 nov 2003, 01:49

Leipo schreef: Ja okee, maar het zal wel gebeuren als bijv. SpYkOn mod schap krijgt en buggy tegen hem ingaat met een chatbox of andersom.
En daarom is het bij voorbaat al geen goed idee om deze beide kleuters mod te laten worden; sterker nog: als 1 van beide dat hier gaat worden ben ik hier weg. Ik heb geen/weinig zin in dat soort kleuters, daar voel ik me nou net te oud voor. (Ik snapte overigens dat het hier om een voorbeeld ging :wink: )
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!

LadyBug
Contacteer:

Bericht door LadyBug » 08 nov 2003, 09:23

Sorry?
Kleuters...

Dit slaat echt nergens op :roll:

MeDieViL
Contacteer:

Bericht door MeDieViL » 08 nov 2003, 09:34

je gedraagt je wel zo :roll:

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 08 nov 2003, 09:53

Leipo schreef:
mosymuis schreef: Vergeet niet dat je niet de enige mod zal zijn, met zulke dingen kom je dus echt niet weg. En dat is maar goed ook. :wink:
Ja okee, maar het zal wel gebeuren als bijv. SpYkOn mod schap krijgt en buggy tegen hem ingaat met een chatbox of andersom.
Kan je dat eens verduidelijken. Begrijp het niet echt goed en zeg maar SPyKoN :wink: .

@Ladybug wat is dat voor een onzin

LadyBug
Contacteer:

Bericht door LadyBug » 08 nov 2003, 10:04

Nee hoor ik gedraag met tegen bepaalde figuren zo 8)
Dat is wat heel anders :twisted:

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 08 nov 2003, 10:44

@ LadyBug: Dat noemen ze een Discussie, ik weet ook zeker dat als jij mod wordt en SPyKoN iets verkeerd doet jij er meteen op vliegt met je mod status, en ook andersom.

@ SPyKoN: Oeps sorry. :oops:
[+] Isento at DeviantArt

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 08 nov 2003, 11:11

Leipo schreef:@ LadyBug: Dat noemen ze een Discussie, ik weet ook zeker dat als jij mod wordt en SPyKoN iets verkeerd doet jij er meteen op vliegt met je mod status, en ook andersom.

@ SPyKoN: Oeps sorry. :oops:
Ik denk niet dat ik me zo zal gedragen. Als eigenschappen van een mod weet ik best dat dat niet mag.

Plaats reactie