Een aantal vragen.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
coolegino

Een aantal vragen.

Bericht door coolegino » 22 jan 2008, 20:40

• Adres van je forum: -
    Event. modificaties op je forum: Geld mod.
    Wanneer ontstond het probleem? Vandaag.
    phpBB versie: 3.0.7

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Ik heb een paar vragen, waaronder een probleem.

Als ik mijn e-mail heb verandert, dan verandert die niet als ik bulk e-mail gebruik. Zo kunnen de gebruikers geen antwoord geven op mijn bericht, omdat ik die tog nooit zal lezen. Mijn vraag is hoe ik deze kan veranderen.

Verder wil ik graag een extra pagina maken op mijn forum. Dat is dus gewoon t/m de inlog balk en layout, en daarna wil ik dan zelf iets kunnen neer zetten.

Verder wou ik alleen nog even weten waar je de achtergrond van de balkjes kan vinden. (Dat is waar de board namen op staan.) Want ze zijn nu een beetje lelijk, gewoon standaart kleurje.

Niek
Contacteer:

Re: Een aantal vragen.

Bericht door Niek » 22 jan 2008, 20:56

coolegino schreef:Als ik mijn e-mail heb verandert, dan verandert die niet als ik bulk e-mail gebruik. Zo kunnen de gebruikers geen antwoord geven op mijn bericht, omdat ik die tog nooit zal lezen. Mijn vraag is hoe ik deze kan veranderen.
Ga naar je beheerderspaneel ==> Email opties.
Hier kun je een ander email adres opgeven.
coolegino schreef:Verder wil ik graag een extra pagina maken op mijn forum. Dat is dus gewoon t/m de inlog balk en layout, en daarna wil ik dan zelf iets kunnen neer zetten.
Hierover is een artikel in de wiki te vinden. Extra pagina
coolegino schreef:Verder wou ik alleen nog even weten waar je de achtergrond van de balkjes kan vinden. (Dat is waar de board namen op staan.) Want ze zijn nu een beetje lelijk, gewoon standaart kleurje.
Ik snap niet precies welke balkjes je bedoelt.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Lucas

Bericht door Lucas » 23 jan 2008, 11:26

Ik denk de categorieën, die kan je volgens mij vinden in common.css...

coolegino

Bericht door coolegino » 02 feb 2008, 20:14

Jep, Ik heb het voor elkaar gekregen, maar ondertussen heb ik nog even een paar vragen.

-Ik heb nu de optie dat je je geslacht kan kiezen, maar ik wil graag dat er dan naast je gebruikersnaam een plaatje komt te staan van een man/vrouw teken. (Bij de posts dus)

-En ik wil graag boven je avater een speciale ruimte hebben, die alleen een admin kan aanpassen. Want ik wil daarin lintjes zetten, maar dat mogen ze dus niet kunnen aanpassen.

Dat was het weer voor zover.

BetaDevil

Bericht door BetaDevil » 02 feb 2008, 20:45

Er is een modificatie voor geslacht: Genders
Er is ook een tutorial over hoe je profielvelden aan kan passen: Hier

Voor dat 2de zou je deze modificatie kunnen gebruiken: Custom Profile Fields For Admin
en dan aanpassen (met bovenstaande tutorial) zodat het boven de avatar komt te staan en het lintjes zijn.

Gesloten