invisible users.

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
lordofthestrings15

invisible users.

Bericht door lordofthestrings15 » 07 nov 2003, 16:34

Ik zit ook eigenlijk wel met een vraagje.Dagelijks surfen er heelwat mensen invisible op het forum.Resultaat, zelfs als ze een post hebben geplaatst, zie ik achteraf nog altijd niet, dat ze die dag geregistreerd hebben gesurft op de site.
Klopt niet helemaal.
Dus, als je met een statistiek zit, laatste 24 uur hebben er zich 40 geregistreerden aangemeld, en je logt in onder administrator, zie je vaak het grote verschil want het zijn er dan in feite 60 geweest.
Waarom wordt het niet gewoon weergegeven zoals het hoort, zoveel users, zoveel invisible, zoveel guests?
Stel nu dat je een beginnersforum hebt, wie gaat gaan kijken, als er amper zogezegd 5 hebben gevisited? Terwijl het dan in weze misschien dubbel zoveel waren?
Is er een tool voor te vinden, ergens op dat hackforum,en waar?
Want ik zie nu niet echt zitten, om in 460 gevonden resultaten, eens te gaan zoeken, of het er wel tussenzit. 8) Als het er al tussenzit.

Ik werk met 2.0.6.

Waarom kan ik dat invisible surfen niet gewoon uitvinken in admin panel, onder algemene configuratie?Het staat er zelfs niet in. :roll:

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 07 nov 2003, 16:38

Probeer die "Onzichtbaar in 'Online gebruikers' lijst:" uit je profiel te halen zodat ze dat niet kunnen instellen

DaMnNaTiOn
Contacteer:

Bericht door DaMnNaTiOn » 07 nov 2003, 16:44

templates/subSilver/profile_add_body.tpl
lastmodified.net

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 07 nov 2003, 16:45

DaMnNaTiOn schreef:templates/subSilver/profile_add_body.tpl
In die file dus :wink:

w0lfie.be
Contacteer:

Bericht door w0lfie.be » 07 nov 2003, 17:15

SPyKoN schreef:
DaMnNaTiOn schreef:templates/subSilver/profile_add_body.tpl
In die file dus :wink:
En dan andere gaan zeggen dat ze geen zinloze posts enzo mogen maken... Dit noem ik nu ook SPAM. Reply geven om hoger aantal posts te krijgen... Begin dus maar eerst zelf je te gedragen voordat je anderen wijst op hun fouten.

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 07 nov 2003, 19:36

^^Jou post hierboven draagt ook niets bij aan dit topic, net als de post die ik nu typ. Misschien had je SPyKoN beter een PB'tje kunnen sturen, dan had je niet dezelfde "fout" gemaakt als hij. (waar je je al niet druk om kunt maken zeg :roll:)

SPyKoN
Contacteer:

Bericht door SPyKoN » 07 nov 2003, 20:13

Ik ga niet echt met je akkoord Wolfie.be. Dit kan misschien als spam voor jou overkomen, maar voor iemand anders niet. Men kan niemand momenteel gelijk geven tenzij BartVB de knoop zou kunnen doorhakken. Het probleem is dat er geen niveau is opgesteld van wat is spam en wat niet en dat zou er dus binnenkort gaan komen door de moderators die het forum zullen modereren.

Mijn excuses als dit zou lijken op spam, maar ik vind van niet aangezien er dus nog geen regels opgesteld zijn.

(excuseer me als ik je topic wat in de war heb gebracht lordofthestrings15)

Gesloten