Sinds ForumUp heb ik vreselijke ervaringen met forumdienstenElbertF schreef:Omdat 't een geweldig prachtige dienst is en jullie allemaal even een forumpje moeten aanmaken.10th_user schreef:Elbert, waarom YourBB in je sig?

Sinds ForumUp heb ik vreselijke ervaringen met forumdienstenElbertF schreef:Omdat 't een geweldig prachtige dienst is en jullie allemaal even een forumpje moeten aanmaken.10th_user schreef:Elbert, waarom YourBB in je sig?
Ze geven enkel geen support voor vragen waar mensen de FTP/database in moeten duiken, simpelweg omdat het niet kan bij YourBB.Rotsblok schreef:Vind het nogal een beetje controversieel. Jullie geven geen support voor yourbb maar jullie maken er wel reclame3 voor... asls het nou gewone user zijn oke die weten niet beter maar admins....
Doet een beetje af van jullie geloofwaardigheid
Sinds wanneer supporten we geen klanten van forumdiensten? En waarom heb je altijd wel wat te klagen?Rotsblok schreef:Vind het nogal een beetje controversieel. Jullie geven geen support voor yourbb maar jullie maken er wel reclame voor... asls het nou gewone user zijn oke die weten niet beter maar admins....
ElbertF schreef:Sinds wanneer supporten we geen klanten van forumdiensten? En waarom heb je altijd wat te klagen?Rotsblok schreef:Vind het nogal een beetje controversieel. Jullie geven geen support voor yourbb maar jullie maken er wel reclame voor... asls het nou gewone user zijn oke die weten niet beter maar admins....
Als ie het wist zou ie het vast niet vragen, en Elbert doet zich slim voor, zal ie dus ook wel zijn..Rotsblok schreef:ElbertF schreef:Sinds wanneer supporten we geen klanten van forumdiensten? En waarom heb je altijd wat te klagen?Rotsblok schreef:Vind het nogal een beetje controversieel. Jullie geven geen support voor yourbb maar jullie maken er wel reclame voor... asls het nou gewone user zijn oke die weten niet beter maar admins....
Zit zo in elkaar. Ik vind het leuk... wat denk je nou zelf elbert
jah, zoals een heleboel hier, kijk naar mij, andere mensen, ik vind dat bestElbertF schreef:@ Rotsblok: Er stond altijd al reclame in m'n onderschrift zoals bij een heleboel mensen hier (bij jou bijvoorbeeld). Doe gewoon gezellig of blijf weg, als je niet kan kiezen doe ik het voor je.
Reclame of affilaties is een verschil, bovendien is de affilatie slecht ingesteld, en de click-groep is toch al ram laag op forums zoals een leuk rapport al liet zien.ElbertF schreef:@ Rotsblok: Er stond altijd al reclame in m'n onderschrift zoals bij een heleboel mensen hier (bij jou bijvoorbeeld).