Bericht
door cc » 06 nov 2003, 01:01
Ik wil niet lullig doen maar ik heb al op andere forums al aangegeven dat mijn MOD geen toestemming geniet voor een premodded, ik heb ook geen mail of dergelijke daarover gehad, gaan we weer over de copyright, ja dus, waarom heb ik ook al eerder aangegeven maar speciaal voor jou nog eens!!!
Mijn MOD is nog niet gevalideerd door phpbb.com tot die tijd geef ik geen een persoon toestemming voor mijn MOD te gebruiken in een premodded versie, buiten dat om geef ik mensen die denken dat het zomaar kan allemaal al helemaal geen toestemming, met andere woorden graag zie ik dat mijn MOD wordt gedeinstalleerd of dat je de versie aanpast die je wilt releasen als premodded zonder mijn MOD erin, bij voorbaat dank!!!
Ik ga er niet vanuit dat jullie alle problemen die kunnen ontstaan oplossen en ik ga er ook niet vanuit dat dat ooit gebeurd, verder kan ik je al zeggen als je de download hebt van phpbb-nl.com enje had daar goed gelezen (ik ga er zelfs vanuit dat je de premodded files hebt gebruikt) dan kan ik je al zeggen dat daar een fout in zit, had je de moeite genomen om de MOD door te nemen had je het gezien, maar ja, in sommige gevallen praat ik tegen dovemans oren!!!
Carlo