"Sticky: " voor een plakkerig onderwerp plaatsen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

"Sticky: " voor een plakkerig onderwerp plaatsen
Ook al is het icoontje voor sticky's anders, ik zou het voor het overzicht toch prettig vinden als er nog "Sticky: " voor die onderwerpen zou komen staan. Alleen, hoe doe je dat? Ik heb al zitten kijken in viewforum_body.html, maar ik kom er niet uit...
Ik heb mijn stijl trouwens gebaseerd op Subsilver2.
Ik heb mijn stijl trouwens gebaseerd op Subsilver2.
Re: "Sticky: " voor een plakkerig onderwerp plaatsen
Zoek in viewforum_body.html naar:Op dezelfde lijn ervoor zetten:Klaar 
Code: Selecteer alles
{topicrow.TOPIC_TITLE}
<!-- IF topicrow.S_POST_STICKY -->{L_STICKY}: <!-- ENDIF -->

Thanks! Het was het niet helemaal, maar heeft me goed genoeg op weg geholpen.
Voor het nageslacht: Er staat 2x de vermelding in waarnaar ik moest zoeken. Ik dacht dat ik bij de eerste al klaar was, maar moest dus die op lijn 195 hebben. En de language-aanduiding is
Toch bedankt!
Voor het nageslacht: Er staat 2x de vermelding in waarnaar ik moest zoeken. Ik dacht dat ik bij de eerste al klaar was, maar moest dus die op lijn 195 hebben. En de language-aanduiding is
{L_VIEW_TOPIC_STICKY}
Toch bedankt!

Ow sorry, ik had inderdaad niet gekeken wat de language-string van een stikky was.
Even een schop aan dit topic, want ik wil dit ook, maar ik kan nergens: viewforum_body.html vinden. Kan het ook anders heten ? Wel view_onlinebody, maar daar kan ik genoemde code niet in vinden.
In de templatemap van je stijl (styles/jestijl/template) moet dit bestand staan, dat kan niet anders.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Ow toch ja ! Wat stom dacht dat het op alfabetische volgorde stond ... niet dus ... toch bedankt !Jim schreef:In de templatemap van je stijl (styles/jestijl/template) moet dit bestand staan, dat kan niet anders.
Toch nog wel een vraag erover. Ik wil het woord Sticky dan weer in een afwijkende kleur. Hoe krijg ik dat voor elkaar ?
Erg gemakkelijk, maak er deze code van:
En verander dan de #000000 in de kleur die jij graag wilt.
<!-- IF topicrow.S_POST_STICKY --><font color="#000000">{L_VIEW_TOPIC_STICKY}: </font><!-- ENDIF -->
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Dank je ... geweldig zo 

Alleen dat is een vreselijke html code, en die moet je echt niet gebruiken deze wordt ook afgeraden door de meeste webdesigners.Jim schreef:Erg gemakkelijk, maak er deze code van:En verander dan de #000000 in de kleur die jij graag wilt.Code: Selecteer alles
<!-- IF topicrow.S_POST_STICKY --><font color="#000000">{L_VIEW_TOPIC_STICKY}: </font><!-- ENDIF -->
En font code is in xhtml deprecated.
Gebruiker liever de span of een div ervoor, of eventueel de strong met de style code.
Dus dan wordt de code zoiets als dit:
<!-- IF topicrow.S_POST_STICKY --><span style="color: #000000;">{L_VIEW_TOPIC_STICKY}: </span><!-- ENDIF -->
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads