Wij zouden dus nu graag een L proberen te krijgen op #phpbb.nl op Quakenet. Hierbij hebben we minstens 5 mensen nodig die ons de komende 4u gaan bijstaan om ons channel te registreren. Hierbij zullen de meest bekende onder ons toegang krijgen voor de L. Zij kunnen dan zichzelf oppen en het channel mee modereren zal ik zeggen

Als er 5 mensen 4 uur lang opgezeten hebben zal één van de moderators het channel registreren onder onze naam. Dit zal waarschijnlijk Timgoud zijn aangezien ik straks nog even weg moet en dus niet de tijd zal hebben. Hij zal aan de vertrouwbare personen toegang geven tot L zodat zij zich kunnen oppen en het channel zowaar "modereren".
Voor de duidelijkheid: wij zitten op #phpbb.nl op Quakenet
Indien er nog vragen zijn kunnen die hieronder altijd nog gesteld worden.
Mensen die op het channel een op gehad hebben mogen niet zomaar iemand anders oppen. Daarvoor zou ik deze topic ook gebruiken zodat iemand de toestemming kan vragen om het channel te modereren. Daarbij zullen ik en Timgoud overleggen en zullen wij een defnitief akkoord geven.
Erkende Moderators zijn nu al:
- SPyKoN
- Timgoud
- DeMolT
Mensen die aanvraag doen:
Voorlopig nog geen...
Mensen die dus moderator willen worden van het channel kunnen zich hieronder aanmelden en zullen de mensen die nu al moderator zijn oordelen

Indien BartVB graag de channel tot zijn beschikking heeft is dat welkom

Gelieve aub mijn idee niet te gaan stelen zoals sommigen al bezig zijn