- Adres van je forum: http://www.splashradio.nl/splash/forum/
Beste mensen,
IK wil 2 mensen globale moderator maken op mijn forum.
Echter dit wil me niet lukken, ik heb echt van alles geprobeerd.
Soms zie ik ze wel staan onder groepsbeheer, maar de kleur in de legende die meegegeven is aan globale moderator wijzigt niet bij die personen.
Wellicht dat iemand een kijkje kan nemen op mijn site en wellicht mij kan voorzien met de oplossing.
Legenda: Beheerders, Globale moderators
Wat doe ik verkeerd, en hoe kan ik 2 mensen globale moderator maken?
Hartelijk dank voor de hulp.
ps Forum is niet door mij gebouwd...
Ron
Globale moderator
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Globale moderator
Re: Globale moderator
De "Globale Moderators"-groep instellen als
standaard
voor die gebruikers.Re: Globale moderator
Bedankt...is gelukt met de juiste kleurstelling en moderatorpanel.
Enige wat nog niet klopt dat onder hun profiel nog altijd senior gebruiker staat ipv Globale Moderator.
Enig idee hoe dat in te stellen?
Groetjes
Ron
Enige wat nog niet klopt dat onder hun profiel nog altijd senior gebruiker staat ipv Globale Moderator.
Enig idee hoe dat in te stellen?
Groetjes
Ron
Beheerderspaneel > Gebruikers en groepen > Gebruikersbeheer > Typ naam van gebruiker in > Selecteer rechtbovenin 'rang' > pas aan 

Voormalig Support Teamlid
Dat zou kunnen, maar zou ik niet doen.10th_user schreef:Beheerderspaneel > Gebruikers en groepen > Gebruikersbeheer > Typ naam van gebruiker in > Selecteer rechtbovenin 'rang' > pas aan
Zo moet je het voor iedere gebruiker apart instellen.
Makkelijker is Beheerderspaneel ==> Gebruikers en groepen ==> Groepsbeheer ==> Instellingen (voor globale moderators) ==> Groepsrang. Nu krijgt iedere gebruiker die Globale moderators als standaard groep heeft deze rang.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Oei, ik moet maar eens het volledige topic gaan lezen, ik dacht dat het om 1 persoon met die rang ging 
excuses

excuses
Bedankt mensen....maar wat als er maar twee opties staan; beheerders en/of standaard gebruikers.
Ik kan dus volgens de optie hierboven niet Globale moderator van die twee mensen maken
Ik kan dus volgens de optie hierboven niet Globale moderator van die twee mensen maken

U moet eerst bij Rangen beheer (ook onder het tabje 'gebruikers en groepen') een Globale Moderator-rang aanmaken 

Je moet de rang Globale Moderator eerst zelf handmatig aanmaken en dan kan je via Nieks uitleg die rang als standaart voor die groep instellen.
Rangs aanmaken: Beheerderspaneel > Gebruikers en Groepen > Rangen Beheer
Rangs aanmaken: Beheerderspaneel > Gebruikers en Groepen > Rangen Beheer
Wijziging: Grrr!!! 10th users was me voor! 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Zeg maar jij hoor..en bedankt voor je antwoord.U moet eerst bij Rangen beheer (ook onder het tabje 'gebruikers en groepen') een Globale Moderator-rang aanmaken
Ok dat is duidelijk, maar hoe kan ik sterren meegeven? is daar een optie voor?
Want ik zie dan alleen ----- bij rangafbeelding
Ik help hem al 1 op 1, omdat hij niet degene is die het forum gemaakt heeft (dat heeft iemand anders gedaan) is hij geen founder... Hij heeft al contact met degene die het forum heeft geinstalleerd, deze gaat hem founder maken.10th_user schreef:U moet eerst bij Rangen beheer (ook onder het tabje 'gebruikers en groepen') een Globale Moderator-rang aanmaken