Hallo!
Ik heb 2 problemen met mijn forum en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
1. Geen knop om nieuw bericht (of nieuwe topic) te posten
Bovenaan een topic staat er bij mij gewoon een tekstje: "Post antwoord" of "Open nieuwe topic", maar geen knop zoals meestal op een forum... Hoe kan ik instellen (of programmeren) dat er een knop wordt weergegeven?
2. Geen knop "Quote" bij berichten
Normaal gezien staat er bij elke reply die gepost is, ook een knop "Quote" (of "Citeer"). En als je daarop klikt, dan kan je een reactie posten op die reply.. Nu, bij mijn forum staat die knop er niet. Hoe moet ik dit instellen?
Geen reply buttons, geen quote buttons
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Re: Geen reply buttons, geen quote buttons
Heb je alle afbeeldingen uit de juiste taal in de goede mapjes geüpload?
Dus niet alleen in
Dus niet alleen in
/en/
, maar ook in /nl/
als je de Nederlandse taal gebruikt?-
Dat was inderdaad het probleem!!!
Heel erg bedankt
Nog één vraagje:
Je hebt ook zo'n uitroepteken in een gele driehoek (waarmee gebruikers misbruik kunnen melden), hoe kan ik dit uitschakelen?
Heel erg bedankt

Nog één vraagje:
Je hebt ook zo'n uitroepteken in een gele driehoek (waarmee gebruikers misbruik kunnen melden), hoe kan ik dit uitschakelen?
Je kunt in de 'Permissiesrollen', de 'Forum rollen' veranderen, kijken dan in het tabje 'Acties' naar "Kan berichten melden".nickmassage schreef:Nog één vraagje:

-
Ok, heel erg bedankt voor je geweldige hulp!!!