Forum inpassen in bestaande site

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
patim

Forum inpassen in bestaande site

Bericht door patim » 12 jan 2008, 15:04

Ik zou dit forum graag als geheel zien in mijn eigen layout van de site wollcot. Dus met de menubalk blijvend erboven etc. Ook wil ik de mogelijkheid van reclame banners erop hebben.

Ik heb weinig tot zeer weinig ervaring hiermee.

Wie kan mij helpen.

fulleffect
Contacteer:

Re: Forum inpassen in bestaande site

Bericht door fulleffect » 13 jan 2008, 13:35

dit zou je kunnen doen door middel van frames... dit wordt alleen sterk afgeraden door de schrijvers van phpbb... schijnt nogal problemen te geven. misschien is het verstandig als je geen php ervaringen hebt om dit te vragen bij het service team ;-)

BetaDevil

Bericht door BetaDevil » 13 jan 2008, 14:06

Als frames afgeraden worden, waarom raadt je het dan aan :P?

Je kunt styles/JE_STIJL/template/overall_header.html en styles/JE_STIJL/template/overall_footer.html aanpassen zodat het op het lay-out van je site lijkt.

patim

Bericht door patim » 13 jan 2008, 14:47

Ik zal dat laatste eens proberen. Ik wil de site niet in frames hebben.

Lijkt me wel lastig omdat deze file weer verbonden is met een hoop andere files.

Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.

Gesloten