Toen in ene begon ie te maauwen en sprong zo op de "muis"
af!!!

Moet ik hiermee lachen ofwatSkaterboyApplet schreef:Mijn kat zat eerst op mijn schoot en ik zat achter de computer.
af!!!
Ongelooflijk hoe kom je er op, zelfs de belgen hier vinden het dom...SPyKoN schreef:Moet ik hiermee lachen ofwatSkaterboyApplet schreef:Mijn kat zat eerst op mijn schoot en ik zat achter de computer.
af!!!
Uhm... Wat wilt ge daar mee zeggen? Ik vind het idd dom... Maar waarom "zelfs de belgen" erbij? Beetje rascistisch doen?podium4 schreef:Ongelooflijk hoe kom je er op, zelfs de belgen hier vinden het dom...
Ik heb natuurlijk nooit bedoelt om de Belgen hier te kwetsen, maar toch worden door nederlanders grappen over belgen gemaakt en andersom.... dus als de belgen de humor van SkaterboyApplet al dom vinden .......w0lfie.be schreef:Uitleggen en peten tekenen... Ik pik da ier ne meer zenne![]()
IEDEREEN vind da dom...*
* Sorry voor de zwakzinnigen onder ons die dat wel beestig goed vinden...
Code: Selecteer alles
Waarom heeft een Hollander zwemvliezen tussen zijn tenen? -Om in de vijver van het park sneller bij het brood te zijn dan de eendjes.
Een beetje racistisch doen zeker kan geen kwaadLadyBug schreef:Waarom heeft een belg een mes in de auto?
-Om de bocht af te snijden
Waarom heeft een belg een pepermolen op zun tv staan?
-Om het beeld wat scherper te maken
Waarom is een belgische verhuiswagen 30 meter lang?
-Dan kan de tuinslang ook mee.
waarom heeft een belg Maandag krassen opzijn gezicht?
-Hij probeert zondag met mes en vork te eten.
Hoe kun je zien dat een belg nieuwe schoenen draagt?
-Zit de doos er nog omheen
Waarom gooit een Belg zijn het horloge uit het raam?
-Om de tijd te laten vliegen.
De ene Belg: "Als je raad hoeveel sigaretten ik nog heb mag je ze alle zeven hebben." De andere Belg:"twaalf."
Wat heeft het Nederlandse gebit wel en een belgische niet?
-Verstandskies
Hoe isoleert een belg zijn kippenhok?
-Met dubbel gaas
Hoe noemt een belg een contactlensdoosje?
-een ogenblikje
Wat is een Belgische uitvinding?
-Een zaklantaarn die op zonne-energie werkt
Wat is het verschil tussen een Nederlands en een Belgisch melkpak?
-Op een Nederlands melkpak staat 'hier openen' en op een Belgisch melkpak 'thuis openen'
Belgie stuurt nu ook een leger naar Irak dat bestaat uit 12 duikboten met in elk 500 parachutisten
komt een belg met een varken aan de nederlandse grens,zegt de douanier...heb je dat stomme beest inde loterij gewonnen...Ja zegt dat varken!!!
Wat staat er in Belgie op de bijsluiter van de morning after-pil
-Eerst NEUKEN!!!
Hoeveel belgen heb je nodig om een koe te melken?
-42, twee om de uiers vast te houden en de rest om de koe op te tellen en te schudden
hoe heet de film waarin een belg slim wordt?
-mission impossible 3
Wat staat er aan het begin van een Belgisch kookboek?
-'Men gaat naar de keuken'
--- Dat was weer genoeg voor vandaag
Kwas net te laat met m'n postw0lfie.be schreef:Man man man... Da zijn geen hollander moppen, of belgen moppen. 't Zijn moppen die ge voor eender wie kunt bedenken. Voor armen, voor hollanders, belgen, duitsers, amerikanen (vooral de die), spanjaarden en noem maar op...
Elke lol die jullie vertellen over belgen, vertellen wij net hetzelfde over jullie. En waarschijnlijk doen da nog vele landen... 't is gewoon DOM