[BETA] [dit] in kleur zetten ?
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Denk eventueel aan tags (DEV, BETA, RC)!
LEES: Algemene Voorwaarden. Denk eventueel aan tags (DEV, BETA, RC)!

[BETA] [dit] in kleur zetten ?
Ik heb een nieuwsectie staan op men forum, is dus gewoon een doodgewoon forum, maar de posts worden onderverdeeld in 3 categoriën. Om die te onderscheiden zetten we gewoon [Site][forum][Algemeen][Serie] voor de eigelijke titel.
bv:
[Algemeen] Happy 2008!
Nu wil ik dat alles wat tussen [] staat een andere kleur krijgt, dat ik dus dit krijg:
[Algemeen] Happy 2008!
bv:
[Algemeen] Happy 2008!
Nu wil ik dat alles wat tussen [] staat een andere kleur krijgt, dat ik dus dit krijg:
[Algemeen] Happy 2008!
Re: [dit] in kleur zetten ?
Ik heb wel iets maar het werkt alleen op viewforum.php
Open
Open
viewforum.php
Code: Selecteer alles
// FIND
// Send vars to template
$template->assign_block_vars('topicrow', array(
// BEFORE, ADD
$row['topic_title'] = preg_replace('/\[(.*?)\]/', '<span style="color: #000;">[\\1]</span>', $row['topic_title']);
Dit werkt geweldig, ik het eveneens proberen voor het portaal ookBetaDevil schreef:Ik heb wel iets maar het werkt alleen op viewforum.php
Openviewforum.php
// FIND // Send vars to template $template->assign_block_vars('topicrow', array( // BEFORE, ADD $row['topic_title'] = preg_replace('/\[(.*?)\]/', '<span style="color: #000;">[\\1]</span>', $row['topic_title']);

Hartelijk bedankt!
Heb je een voorbeeld?
Wordt dan alles wat tussen [blavbla] staat een andere kleur?
Edit: Werk idd.
Zie screen voor details!
Wordt dan alles wat tussen [blavbla] staat een andere kleur?
Edit: Werk idd.
Zie screen voor details!
- Bijlagen
-
- VF.JPG
- (67.38 KiB) 1278 keer gedownload
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Het werkt inderdaad, had het zelf ook al getest 
Ik ga het zelf ook gebruiken dus het komt in mijn persoonlijke mini modificatie database

Ik ga het zelf ook gebruiken dus het komt in mijn persoonlijke mini modificatie database

BetaDevil schreef:Het werkt inderdaad, had het zelf ook al getest
Inderdaad, het verduidelijkt het een en ander!
Leuk modje

thnx
Als je nou maakt dat het altijd in zwart is, dan kan ie ook nog in modificatie ontwikkeling 

Voormalig Support Teamlid
Is er een manier om dit in 3.0.1 toe te voegen?
Kan die regel niet meer vinden
Kan die regel niet meer vinden

Ik wel 
De meeste programma's hebben problemen met het verschil tussen spaties en tabs bij het zoeken dus misschien dat je het zonder die spaties ervoor nog wel kan vinden

De meeste programma's hebben problemen met het verschil tussen spaties en tabs bij het zoeken dus misschien dat je het zonder die spaties ervoor nog wel kan vinden

Je bent nub of je heet lifeguard hélifeguard schreef:ik zocht in viewtopic

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ik lees hier altijd maar halfRaimon schreef:Je bent nub of je heet lifeguard hélifeguard schreef:ik zocht in viewtopic

Hier is ook al een mod voor in ontwikkeling:
[BETA] Topic Tag Prefixes MOD 0.1.0
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Is het ook mogelijk om verschillende kleuren te doen, dus de 'Mod' meerdere keren te latyen voorkomen?
Greetz, Galumin
Greetz, Galumin
| Bekijk Mijn Stad! | Bekijk Mijn Industrie |
Ja hoor, met deze MOD kan je in het Beheerderspaneel allemaal verschillende tags instellen, allemaal met verschillende kleuren. 

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Zoals jim aangeeft wordt dit automatisch gedaan in die mod, maar als je de wijziging bovenaan wilt doen kun je bijvoorbeeld dit gebruiken:
$row['topic_title'] = preg_replace('/\[SUPPORT\]/', '<span style="color: #000;">[SUPPORT]</span>', $row['topic_title']);
$row['topic_title'] = preg_replace('/\[QUESTION\]/', '<span style="color: #FFF;">[QUESTION]</span>', $row['topic_title']);
ik zou wel overal
preg_replace('/\[
vervangen door preg_replace('/^\[
, zo worden topic waarbij in de titel [x] staat, en niet het begin is niet ook gekleurd, anders wordt ook "test [test]" en "test [test] test" gekleurd.Re: [dit] in kleur zetten ?
Kan je ook permissies bij deze MOD instellen?Niek schreef:Hier is ook al een mod voor in ontwikkeling:
Dat bijvoorbeeld alleen moderators of een bepaalde groep de tags kan gebruiken?
Jeroen
Zover ik opmaak uit de beschrijving wel.
... Maar ik modereer (nog) niet.