Ajax Shoutbox
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Ajax Shoutbox
Graag wil ik 10 shoutberichten zien ipv 5. Waar kan ik dit veranderen
Alvast bedankt,
Anoniem
Alvast bedankt,
Anoniem
- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: Ajax Shoutbox
Dat kun je vinden in 
includes/functions_shoutbox.php
en dan de regel $shout_number = 5;
als het goed is zou het dat moeten zijn 
Bedankt kan nu 10 berichten zien, het is niet mogelijk om het scrollend te krijgen he?
- Gamemaniak
- Contacteer:
Ik denk dat je in 
js.php
moet zijn en even zoeken naar height
en dan even de waarde die er achter staat in px even veranderen, dan krijg je geen scrollbar maar wordt hij groter als het goed is, weet het niet zeker 
In FF is het autmatisch scrollend, in IE7 nietanoniem schreef:Bedankt kan nu 10 berichten zien, het is niet mogelijk om het scrollend te krijgen he?

Voormalig Support Teamlid
- Gamemaniak
- Contacteer:
Lang leve Windows?10th_user schreef:In FF is het autmatisch scrollend, in IE7 nietanoniem schreef:Bedankt kan nu 10 berichten zien, het is niet mogelijk om het scrollend te krijgen he?

Eerder lang leve IEGamemaniak schreef:Lang leve Windows?10th_user schreef:In FF is het autmatisch scrollend, in IE7 nietanoniem schreef:Bedankt kan nu 10 berichten zien, het is niet mogelijk om het scrollend te krijgen he?

ok nu heb ik een ander probleem met mn shoutbox
soms komt er meteen op 1e pagina There are no messages.
Ik had alleen 5 berichtenweergave in 10 verandert en toen weer terug naar 5 gedaan.
Verder was alles goed nu oppeens dit There are no messages. soms komt het opeens weer te voorschijn maar dan is het op 2e pagina There are no messages.
soms komt er meteen op 1e pagina There are no messages.
Ik had alleen 5 berichtenweergave in 10 verandert en toen weer terug naar 5 gedaan.
Verder was alles goed nu oppeens dit There are no messages. soms komt het opeens weer te voorschijn maar dan is het op 2e pagina There are no messages.
is nog steeds niet opgelost en echt irritant soms zie ik berichten weer na paar test berichten