52 posts genoteerd, maar toch geen posts

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Griddy
Contacteer:

52 posts genoteerd, maar toch geen posts

Bericht door Griddy » 28 dec 2007, 14:45

• Adres van je forum: http://www.thebarrbunch.be/forum
    Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem? 26 december
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Bij de release van Gold conversie toegepast vanuit phpbb2
    Wat is het probleem?

Wie heeft dit al meegemaakt? Op mijn forum lees ik voor deze thread bijvoorbeeld:
Don't know where to put this...
As the title explains... post here if you can't find a thread that fits your message. If enough people are interested the admin may chose to add one for you! ;)

7 Topics 52 Posts No posts
Er staan dus wel degelijk topics en posts in de database, maar wanneer je naar het forum surft zijn die posts er niet.

Zelf veronderstel ik dat er iets misgelopen is bij het overzetten in de conversie het oude phpbb2 forum had immers een phpbb_ prefix en het nieuwe heeft phpbb_3_ Ik veronderstel dat er een aantal zaken weggeschreven zijn in een ander deel van de database en dat die niet kunnen gerecupereerd worden?

Of kennen jullie methodes om manueel in de SQL te gaan wijzigen? (Opgelet! Ik ben wel een beginner in SQL en na een complete herinstallatie zie ik het niet meteen zitten om alles nog eens te herbeginnen... :roll: Ja, de luiheid van de feestdagen zeker? :twisted:

JE kan het natuurlijk ook positief bekijken. Grote kuis gedaan en we beginnen met een schone lei aan 2008, maar ja, nostalgie, hé? :?

Bedankt en nog een prettig eindejaar!
Griddy

Gesloten