RC3 naar Olympus zijn er changes in template ?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
mr.Stone
Contacteer:

RC3 naar Olympus zijn er changes in template ?

Bericht door mr.Stone » 27 dec 2007, 17:57

• Adres van je forum: http://www.24fans.be/forum
    Event. modificaties op je forum: Neen
    Wanneer ontstond het probleem? Op het moment dat ik besloot men forum eens up te daten
    phpBB versie: 3.0.RC3

Heb je onlangs iets verandert aan je forum? Jazeker, daarom heb ik deze vraag
    Wat is het probleem?
Een probleem is er niet, wel een vraag. Ik heb dus een hele tijd geleden phpBB3.0.RC1 gedownload en men 2.0.22 geupdate naar 3.0.RC1, dan heb ik allemaal wijzigingen aangebracht aan de stijl (voornamelijk kleuren, positie van avatar, ...) ik heb nadien RC2 en RC3 erop gezet, zonder problemen want ik moest niets aanpassen in de styles, nu wil ik updaten naar 3.0.0 en dat ga ik doen door RC3 -> RC4 -> RC5 -> RC6 -> RC7 -> RC8 -> Olympus te updaten. Maar ik zit al vast bij RC4, want ik kan nergens een changed files only meer vinden.

Nu wil ik weten of er iets is veranderd aan Prosilver, want als dat niet zo is kan ik gewoon de oude prosilver laten staan die ik veranderd heb.

BetaDevil

Re: RC3 naar Olympus zijn er changes in template ?

Bericht door BetaDevil » 27 dec 2007, 18:40

Er zijn heel veel veranderingen geweest aan de template, hier (Hier dus) kun je ook nog alle bestanden van phpBB3 vinden die je nodig hebt.

Gesloten