Maximaal aantal posts in onderwerp?

Discussieer hier over alles rondom phpBB.
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Plaats reactie
wojo00

Maximaal aantal posts in onderwerp?

Bericht door wojo00 » 26 dec 2007, 01:33

Ik heb een onderwerp op een forum dat meer dan 2000 berichten telt. Ik vroeg me af of er een soort van aangeraden limiet is van berichten dat een onderwerp kan hebben. Is het aangeraden om een deel2 te maken?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Maximaal aantal posts in onderwerp?

Bericht door Paul » 26 dec 2007, 10:27

wojo00 schreef:Ik heb een onderwerp op een forum dat meer dan 2000 berichten telt. Ik vroeg me af of er een soort van aangeraden limiet is van berichten dat een onderwerp kan hebben. Is het aangeraden om een deel2 te maken?
Het ligt eraan wat voor soort topic, een chat topic eerder als een support topic.
Op phpBB.com is een topic met (atm) 21715 replies.

Hans Kamp

Bericht door Hans Kamp » 26 dec 2007, 20:01

Ik leg geen limiet op het aantal posts in één topic op mijn forum. Posts moeten ontopic zijn, en er moet geen flamewar zijn, anders sluit ik het; helaas pindakaas.

Enkele topics op mijn forum zijn vrij lang. Een is een topic dat overal over kan gaan. De ander is een topic waarin forumleden opschrijven wat ze die dag in World of Warcraft hebben gedaan. Dat kan werkelijk van alles zijn.

Ik zit op fora waar topics automatisch gesloten worden als er bijvoorbeeld 500 of 700 berichten zijn. Het automatisch sluiten van topics bij een bepaald aantal berichten vind ik hinderlijk, voor mij een belangrijke reden om geen limiet erop te leggen.

wojo00

Bericht door wojo00 » 31 dec 2007, 04:56

Allen bedankt voor de antwoorden. Ik begrijp dat het geen kwaad kan om een toppic te hebben met zoveel posts. In dat geval kan ik het toppic dus gewoon laten voor wat het is. Bedankt voor jullie feedback.
Allen alvast een schitterend 2008 gewenst :)

Plaats reactie