En wil deze mod installeren. (ik heb hier nog wel een vraag/advies over)
Dit hier onder is een beetje mijn probleem:
Ik als beheerder van mijn forum wil natuurlijk ten allertijde heft in eigen handen hebben/houden.
Als ik nu een forum aangemaakt heb en maak hier iemand hiervan moderator, dan overruled zijn rechten mij in dit specifieke forum EN dat wil ik niet. (Hij kan mijn als beheerder eerdere postings wijzigen)
In de Global permissies, heb ik niemand behalve de beheerde zelf in staan. Ik zelf dus.
Bij Forum moderator, heb ik een lid geselecteerd die moderator is, als ik een bericht schrijf kan hij die wijzigen.
In:
Forum gebaseerde permissies>Forum moderator permissies>Forum moderator> (hier heb ik een lid geselcteerd) dan staat zijn naam nu in beeld in het midden sigment. Daaronder staan alle forum onderwerpen van dat specifieke forum, als ik(beheerder) hier nu een bericht schrijf, dan kan hij dat wijzigen. En dat is nou net niet wat ik wil. Hoe stel ik dit nu in.
ALs ik nu recht "Geavanceerde permissies" aan klik zie ik bij bericht akties: Kan auteur bericht wijzigen. KAN hij met deze actie mijn(beheerder) bericht wijzigen. Of moet ik deze dan juist op nee zetten. Maar dan kan hij geen berichten van andere forum gebruikers wijzigen.
Zo dat waren weer een paar denk vragen

Mijn forum is: www.htcmobiles.nl
Edit:
Je mag nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum wijzigen
Je mag je berichten uit dit forum verwijderen
Je mag bijlagen toevoegen in dit forum